روش های بزرگ کردن سینه در منزل | استفاده از پیاز و تربچه برای داشتن سینه بزرگ


با مواد غذایی و مواد مخصوص ماساژ پستان، می توانید سینه های خود را بزرگ و خوش فرم کنید. بدون انجام عمل جراحی می توانید در منزل خودتان برای افزایش سایز سینه با نسخه های خانگی و طب سنتی اقدام کنید. نسخه های طبیعی و موثر برای بزرگ کردن و خوش فرم کردن سینه هر … نوشته روش های بزرگ کردن سینه در منزل | استفاده از پیاز و تربچه برای داشتن سینه بزرگ اولین...

با مواد غذایی و مواد مخصوص ماساژ پستان، می توانید سینه های خود را بزرگ و خوش فرم کنید. بدون انجام عمل جراحی می توانید در منزل خودتان برای افزایش سایز سینه با نسخه های خانگی و طب سنتی اقدام کنید.

نسخه های طبیعی و موثر برای بزرگ کردن و خوش فرم کردن سینه

هر خانمی آرزو دارد که سینه هایی با سایز مناسب داشته باشد که البته بعضی از خانم ها سینه های خیلی کوچک و یا خیلی بزرگ دارند، اما اگر شما از سایز سینه خود راضی نیستید با مطالعه کردن این متن می توانید با استفاده از نسخه های طبیعی مخصوص بزرگ کردن سینه، سینه های بزرگتری داشته باشید.

روش های خاص برای بزرگ کردن سینه بدون جراحی زیبایی

با ژل الوئه ورا به طور منظم سینه ها را ماساژ دهید

به صورت طبیعی آلوئه ورا باعث افزایش سایز سینه ها می شود و به آن فرم هم می دهد و ماساژ سینه باعث تولید هورمون پرولاکتین می شود و باعث بزرگی سینه می شود و به همین منظور به صورت منظم سینه ها را باید 30 دقیقه ماساژ بدهید.

ماساژ سینه با ژل آلوئه ورا هم باعث نرمی سینه می شود و هم سایز سینه را بزرگ می کند و باید آن را از برگ های آلوئه ورا خارج کنید و با کمی روغن اسطوخودوس مخلوز کنید و در فریزر نگهداری کنید سپس سینه ها خود را با این مواد ماساژ و با آب سرد بشویید حداقل سینه را باید 30 دقیقه ماساژ بدهید.

مصرف تربچه برای بزرگ کردن سینه

مصرف کردن تربچه می تواند باعث بزرگ شدن سینه ها شود. تربچه باعث بهبود گردش خون می شود و به همین دلیل هورمون بدن را افزایش می دهد و باعث رشد سریع سینه می شود.

روش های بزرگ کردن سینه در منزل | استفاده از پیاز و تربچه برای داشتن سینه بزرگ

روش های بزرگ کردن سینه در منزل | استفاده از پیاز و تربچه برای داشتن سینه بزرگ تربچه برای بزرگ کردن سینه

روغن گیاهک گندم برای بزرگ کردن سایز سینه

روغن گیاهک گندم حاوی پروتئین و ویتامین است و برای سلامتی و رشد سینه مفید است. ماساژ سینه ها با روغن گرم گندم به طور منظم 30 دقیقه در روز سینه ها را حجیم تر و باعث رشد بافت های سینه میشود

بزرگ کردن سینه ها با ماسک عسل و روغن زیتون

برای رشد سینه ها مفید دو قاشق روغن زیتون را به عسل اضافه و خوب ترکیب کنید بعدازدقایقی با گرما حرارت دهید سینه ها را به طور دورانی ماساژ و با آبگرم بشوید این کار را به مدت یک ماه انجام دهید

ماسک پیاز و زردچوبه برای بزرگ کردن سینه

پیاز نسخه موثر برای نرمی و رشد سینه است این روش بسیار کم هزینه و قابل استفاده برای همه افراد است. برای بزرگ شدن سینهها پیاز را له کنید تا خمیری به دست بیاید و به آن زردچوبه اضافه و به سینه ها بمالید و با آب سرد بشویید.

بزرگ کردن سینه به روش ماساژ با روغن کنجد

روغن کنجد هم برای تقویت عضلات سینه و افزایش سایز مفید است سینه ها را با روغن کنجد گرم ماساژ دورانی دهید و بعد از ماساژ لباس تنگ نپوشید تا بافت سینه ها توانایی رشد داشته باشند.

روش های بزرگ کردن سینه در منزل | استفاده از پیاز و تربچه برای داشتن سینه بزرگ

روش های بزرگ کردن سینه در منزل | استفاده از پیاز و تربچه برای داشتن سینه بزرگ بزرگ کردن سینه ها با ماساژ روغن کنجد

برای بزرگ کردن سینه موز بخورید

موزحاوی مقدار فراوانی مواد مغذی و پروتئین است که در آرامش ماهیچه ها وافزایش سایز سینه موثر است همچنین منیزیم و پتاسیم موجود در موز سینه ها را سفت میکند .

موز را له و به آن روغن اضافه و مخلوط کنید و بصورت دورانی دقایقی روی سینه ها ماساژ دهید و بعد با آب گرم بشویید این کار را دوبار در روز به مدت یک ماه انجام دهید تا نتیجه ی دلخواه حاصل شود.

همچنین ویدیو از 9 ماده که باعث بزرگ شدن سینه می شوند را ببینید :

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صبح بخیر دلبرانه با انواع متن های عاشقانه و خاص