هوندا برای اولین بار به ردبول “پارتی مود” خواهد داد


فرمول یک ایران – مشاور موتوراسپورت ردبول، دکتر هلموت مارکو بار دیگر از رابطه و همکاریشان با کمپانی هوندا ابراز هیجان کرد. پس از بازگشت هوندا به فرمول یک در سال 2015، فصل گذشته بهترین فصلی بود که این سازنده شرقی تجربه می کرد و همکاری شان با تورو روسو خوب جواب داد. این عملکرد مناسب باعث شد که تیم اول ردبول هم با هوندا قرارداد ببندد و به همکاری...

فرمول یک ایران – مشاور موتوراسپورت ردبول، دکتر هلموت مارکو بار دیگر از رابطه و همکاریشان با کمپانی هوندا ابراز هیجان کرد.

پس از بازگشت هوندا به فرمول یک در سال 2015، فصل گذشته بهترین فصلی بود که این سازنده شرقی تجربه می کرد و همکاری شان با تورو روسو خوب جواب داد. این عملکرد مناسب باعث شد که تیم اول ردبول هم با هوندا قرارداد ببندد و به همکاری طولانی مدت خود با رنو پایان دهد.

مارکو که پس از پایان فصل به روش های مختلفی از هوندا حمایت کرده، حال می گوید که هوندا توانایی این را دارد که به آن ها در مرحله سوم تعیین خط (Q3) دکمه پارتی مود برای افزایش قدرت موتور بدهد تا آن ها بتوانند مرسدس و فراری را برای پول پوزیشن به چالش بکشند:

آرمار و ارقام با توجه به افزایش عملکرد باعث می شود ما خوش بین باشیم. برای اولین بار نیز ما می توانیم با داشتن “پارتی مود” [این همکاری مان با هوندا را] جشن بگیریم!

موتور هوندا در حال حاضر کمی بالاتر از موتور رنو قرار دارد. اگر شما اطلاعات جی پی اس ما را با اطلاعات ارائه شده توسط هوندا ترکیب کنید، ما در محدوده مرسدس و فراری هستیم.

البته آن ها [برای توسعه] خواب نیستند اما آن ها تا به الآن به سطح بالایی دست پیدا کردند و دیگر نمی توانند جهش بلندی داشته باشند .حتی اگر ما 10 یا 15 کیلو وات عقب باشیم هیچ تفاوتی با دوران هشت سیلندر (دوران درخشان ردبول با رنو و کسب چهار قهرمانی) نخواهد داشت.

هوندا برای اولین بار به ردبول “پارتی مود” خواهد داد هوندا برای اولین بار به ردبول “پارتی مود” خواهد داد هلموت مارکو و دیتریش ماتشیتز

ردبول هیچ پنهان کاری درباره ی عدم رضایت خود از رنو در 2018 انجام نداد و مارکو افزود که آن ها اختلاف زیادی با دو تیم پیشتاز داشتند:

ما از همان استارت مسابقه در دسته دوم تیم ها بودیم و در تعیین خط ها 70 اسب بخار با سایرین اختلاف داشتیم.

بسته به پیست ها این عدد کمتر می شد اما به طور متوسط ما همیشه حداقل 40 اسب بخار پشت آن ها بوده ایم. اطلاعات جی پی اس ما نشان می داد که ما چه میزان در مستقیمی ها زمان از دست می دهیم و چه مقدار در پیچ ها برتری داریم. هنگامی که قدرت [موتور] فراری در اوج خود بود، اختلاف بیشتری وجود داشت.

هوندا برای اولین بار به ردبول “پارتی مود” خواهد داد هوندا برای اولین بار به ردبول “پارتی مود” خواهد داد مکس ورشتپن – مسابقه فرمول یک بریتانیا 2018

اگر چه مارکو در بسیاری از جهات حمایت خود را از هوندا نشان داده اما از مشکل دوام و قابلیت اطمینان موتور این کمپانی آگاه است:

ما از مشکل قابلیت اطمینان آگاه هستیم و احتمالا ما نمی توانیم فصل را با سه موتور به پایان برسانیم.

اما اگر شما [در هنگام تعویض موتور] پیست درست را انتخاب کنید، در چند دور می توانید خود را به رده های بالا برسانید.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دیدن پورن توسط بچه ها، چگونه برخورد کنیم؟