به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، امین منانی مدیرعامل این شرکت طی گفتگویی، در این خصوص گفت: «این هدیه یک میلیارد تومانی، پاسخی نمادین به وفاداری مشتریان ما بود. اما تمرکز اصلی ما به عنوان یک برند ملی و پاسخ حقیقی به تعهداتمان در قبال مشتریان و بالاتر از آن، مسئولیتمان در قبال توسعه صنعت مولد کشور این است که به لطف الهی این شرکت به عنوان یک برند ملی توانسته است یک زیر ساخت طراحی و تولید کاملاً ایرانی در کلاس جهانی دست یابد.»
وی ضمن برشمردن دستآوردهای اسنوا در پایه گذاری این پلت فرم ایرانی و ویژگی های منحصر به فرد آن، افزود: «چنین اتفاق برای اولین بار در صنعت لوازم خانگی کشور اتفاق افتاده است و کم نظیر است. این دست آورد اکنون متعلق به ما نیست، بلکه یک سرمایه ملی است که در صورت انجام حمایت های لازم نه تنها در صنعت لوازمخانگی بلکه به عنوان یک الگو می تواند تحولات بیشتری در توسعه صنعتی و اقتصادی کشور به وجود آورد.»
مدیرعامل اسنوا ادامه داد: «ایجاد زیرساخت طراحی و تولید لوازم خانگی ایرانی به وسیله سرمایهگذاریهای عظیم و تلاشهای شبانه روزی، باعث شده تا ما بتوانیم تولیدات جدید خومان را بیش از پیش به سمت نیاز مشتریان هدایت کنیم که از جمله آنها می توان به کاهش مصرف انرژی برق در ساید بای سایدها و کاهش مصرف آب در لباسشویی ها اشاره کردکه جدیدترین آنها در این مراسم رونمایی شدند.»
منانی در پاسخ به پرسشی در ارتباط با حضور چشمگیر محصولات این شرکت در بازار علیرغم تنشهای موجود اقتصادی و اثرات تحریم ها بر بازار لوازم خانگی گفت: «اسنوا یک برند ملی است و در شرایط حاضر هم به وظیفه ملی خود عمل می کند، به طوری که علیرغم افزایش هزینه های اولیه، سعی کردیم به تعهدات خودمان برای تحویل محصولات به همان ترتیب توافق شده با مشتریان عمل کنیم.»
وی اضافه کرد: «در صورت انجام حمایتهای لازم و تزریق سرمایه در گردش، این شرکت با توان چند برابری امکان تأمین بخش مهمی از نیاز سطح بالای لوازم خانگی کشور را دارد.»
مدیرعامل اسنوا در خصوص برنامههای آتی این شرکت گفت: «جلب اعتماد بیشتر مشتریان، نقطه اصلی تمرکز ماست که خوشبختانه با ایجاد زیرساخت کاملاً ایرانی و توجه به نیاز مشتریان، همچنین انجام به موقع تعهدات و نیز سرآمدی در خدمات پس از فروش تا حدود زیادی حاصل شده و در مسیر پیشرفت است.»
این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.
به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، امین منانی مدیرعامل این شرکت طی گفتگویی، در این خصوص گفت: «این هدیه یک میلیارد تومانی، پاسخی نمادین به وفاداری مشتریان ما بود. اما تمرکز اصلی ما به عنوان یک برند ملی و پاسخ حقیقی به تعهداتمان در قبال مشتریان و بالاتر از آن، مسئولیتمان در قبال توسعه صنعت مولد کشور این است که به لطف الهی این شرکت به عنوان یک برند ملی توانسته است یک زیر ساخت طراحی و تولید کاملاً ایرانی در کلاس جهانی دست یابد.»
وی ضمن برشمردن دستآوردهای اسنوا در پایه گذاری این پلت فرم ایرانی و ویژگی های منحصر به فرد آن، افزود: «چنین اتفاق برای اولین بار در صنعت لوازم خانگی کشور اتفاق افتاده است و کم نظیر است. این دست آورد اکنون متعلق به ما نیست، بلکه یک سرمایه ملی است که در صورت انجام حمایت های لازم نه تنها در صنعت لوازمخانگی بلکه به عنوان یک الگو می تواند تحولات بیشتری در توسعه صنعتی و اقتصادی کشور به وجود آورد.»
مدیرعامل اسنوا ادامه داد: «ایجاد زیرساخت طراحی و تولید لوازم خانگی ایرانی به وسیله سرمایهگذاریهای عظیم و تلاشهای شبانه روزی، باعث شده تا ما بتوانیم تولیدات جدید خومان را بیش از پیش به سمت نیاز مشتریان هدایت کنیم که از جمله آنها می توان به کاهش مصرف انرژی برق در ساید بای سایدها و کاهش مصرف آب در لباسشویی ها اشاره کردکه جدیدترین آنها در این مراسم رونمایی شدند.»
منانی در پاسخ به پرسشی در ارتباط با حضور چشمگیر محصولات این شرکت در بازار علیرغم تنشهای موجود اقتصادی و اثرات تحریم ها بر بازار لوازم خانگی گفت: «اسنوا یک برند ملی است و در شرایط حاضر هم به وظیفه ملی خود عمل می کند، به طوری که علیرغم افزایش هزینه های اولیه، سعی کردیم به تعهدات خودمان برای تحویل محصولات به همان ترتیب توافق شده با مشتریان عمل کنیم.»
وی اضافه کرد: «در صورت انجام حمایتهای لازم و تزریق سرمایه در گردش، این شرکت با توان چند برابری امکان تأمین بخش مهمی از نیاز سطح بالای لوازم خانگی کشور را دارد.»
مدیرعامل اسنوا در خصوص برنامههای آتی این شرکت گفت: «جلب اعتماد بیشتر مشتریان، نقطه اصلی تمرکز ماست که خوشبختانه با ایجاد زیرساخت کاملاً ایرانی و توجه به نیاز مشتریان، همچنین انجام به موقع تعهدات و نیز سرآمدی در خدمات پس از فروش تا حدود زیادی حاصل شده و در مسیر پیشرفت است.»
این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.