هرچقدر که از زمان رونمایی رسمی نسل جدید شورولت کوروت فاصله میگیریم جزئیات جالبتری از این خودرو منتشر میشود. البته در این مطلب به اطلاعات مهمتری همچون قیمت، قدرت پیشرانه یا دیگر موارد نمیپردازیم بلکه یک موضوع جالب را بررسی میکنیم. برای مثال باید به پکیج سفارشی Engine Appearance اشاره کنیم که چراغهای LED را وارد محفظه پیشرانه میکند. همچنین عناصر فیبر کربنی نیز برای ایجاد ظاهری اسپورت تر در کوروت جدید بکار میروند.
دیگر موضوع جالب اینکه کوروت C8 تنها یک قطعهی مشترک با نسل قبلی خود دارد. این را شورولت گفته ولی به آن قطعه اشاره نکرده است. البته نشانهای دو خودرو متفاوت بوده بنابراین این مورد نمیتواند مشترک باشد.
انتقال پیشرانه به بخش عقب باعث شده این خودرو از نظر فضاسازی نیز کاملاً متفاوت باشد. طراحی جدید این خودرو به گونهای است که خطوط، کاپوت، پانلها و فرمان کم ارتفاعتری را مشاهده میکنیم. این امر به معنی دید بهتر از جلو بوده و سرنشینان میتوانند جاده را بهتر مشاهده کنند که این امر روی افزایش سرعت راننده تأثیر مثبتی خواهد گذاشت.
کوروت 2020 با سه گزینهی صندلی عرضه میشود. صندلیهای استاندارد GT1 برای رانندگانی که فواصل زیادی را رانندگی میکنند مناسبتر است. صندلیهای GT2 طراحی مشابهی با نمونههای قبلی دارند اما بخش باز آن در ناحیه گردن و بالشتکهای بیشتر باعث تمایزش میشود. نهایتاً به صندلیهای اسپورت مسابقهای میرسیم که طرح پرفورمنس دارند.
این خودرو بسته به تنظیماتی که رانندهی انتخاب میکند میتواند در نقش یک گرندتورر یا خودروی اسپورت خشن ظاهر شود. انتخابگر حالت راننده میتواند 12 جنبهی عملکردی خودرو را تغییر دهد. همچنین حالتهای من و Z نیز برای شخصیسازی بیشتر وجود دارند. هماکنون با وجود پکیج پرفورمنس Z51، سیستم کنترل سواری مگنتیک 4.0 میتواند سیستم تعلیق را در عرض 10 تا 15 میلیثانیه تنظیم کند.
قطعاً در روزهای آینده خبرهای بیشتری از این خودرو منتشر خواهد شد.
[دانلود ویدئو]