به گزارش خبرنگار مهر، سید عیسی سهرابی صبح امروز سه شنبه در مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره خلاقیت اظهار داشت: طرح الگوهای برتر تدریس در دوره های ابتدایی سه آسیب عمده داشت.
وی تصریح کرد: معمولا افراد خاصی به عنوان شرکت کننده در طرح الگوهای برتر تدریس بودند و برگزیده می شدند، از الگوی معمولی تدریس استفاده می کردند و تنها سراغ درس های خاص می رفتند.
معاون ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه جایگزین یا مکملی برای این طرح باید ایجاد می شد لذا در دو محور جشنواره خلاقیت در نظر گرفته شد، یادآور شد: این جشنواره در بخش مدیران با رویکرد دریافت ایده های قابل تعمیم و در بخش معملمان با ارسال فیلم بخشی از تدریس به صورت خلاقانه برگزار شد.
سهرابی خاطرنشان کرد: از ۴۹۰ اثر ارسالی، ۳۲ تا در بخش مدیریتی و بقیه آثار مربوط به معلمین بود.
وی یادآور شد: هنوز تفکر و نگرش معلمین ما برای مدرسه محوری تبیین و محقق نشده که اگر اینچنین بود باید تعداد بیشتری اثر از مدیران مدارس در جشنواره خلاقیت دریافت می شد.
به گزارش خبرنگار مهر، سید عیسی سهرابی صبح امروز سه شنبه در مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره خلاقیت اظهار داشت: طرح الگوهای برتر تدریس در دوره های ابتدایی سه آسیب عمده داشت.
وی تصریح کرد: معمولا افراد خاصی به عنوان شرکت کننده در طرح الگوهای برتر تدریس بودند و برگزیده می شدند، از الگوی معمولی تدریس استفاده می کردند و تنها سراغ درس های خاص می رفتند.
معاون ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه جایگزین یا مکملی برای این طرح باید ایجاد می شد لذا در دو محور جشنواره خلاقیت در نظر گرفته شد، یادآور شد: این جشنواره در بخش مدیران با رویکرد دریافت ایده های قابل تعمیم و در بخش معملمان با ارسال فیلم بخشی از تدریس به صورت خلاقانه برگزار شد.
سهرابی خاطرنشان کرد: از ۴۹۰ اثر ارسالی، ۳۲ تا در بخش مدیریتی و بقیه آثار مربوط به معلمین بود.
وی یادآور شد: هنوز تفکر و نگرش معلمین ما برای مدرسه محوری تبیین و محقق نشده که اگر اینچنین بود باید تعداد بیشتری اثر از مدیران مدارس در جشنواره خلاقیت دریافت می شد.