مارک مارکز خواهان رویارویی با لوییس همیلتون


فرمول یک ایران – قهرمان پنج دوره مسابقات موتوجی پی، مارک مارکز بیان کرده است که آماده رویارویی و نبرد با لوییس همیلتون هم در رقابت های موتوجی پی و هم فرمول یک می باشد. همیلتون که یکی از طرفداران بزرگ رقابت های موتوجی پی بوده است، در سال 2018 در جریان یک تست محرمانه و خصوصی با تیم یاماها و سوپربایک آر1 طی دو روز در پیست خرز با مایکل ون در مارک و...

فرمول یک ایران – قهرمان پنج دوره مسابقات موتوجی پی، مارک مارکز بیان کرده است که آماده رویارویی و نبرد با لوییس همیلتون هم در رقابت های موتوجی پی و هم فرمول یک می باشد.

همیلتون که یکی از طرفداران بزرگ رقابت های موتوجی پی بوده است، در سال 2018 در جریان یک تست محرمانه و خصوصی با تیم یاماها و سوپربایک آر1 طی دو روز در پیست خرز با مایکل ون در مارک و الکس لوز حضور داشته است. او همینطور در اوایل سال 2019 و در اولین مسابقه این فصل موتوجی پی در قطر با حمایت اسپانسر پیکان های نقره ای یعنی پتروناس در تیم و گاراژ یاماها حضور داشته است. اسپانسر شخصی لوییس همیلتون یعنی مانستر انرژی نیز اسپانسر تیم یاماها می باشد. همیلتون هم چنین بیان کرده بود که “100 درصد” در آینده در تست های رسمی موتور های موتوجی پی حضور می یابد. مارک مارکز در اینباره بیان کرده است که:

رو در رو با او، ابتدا با خودروی فرمول یک و سپس موتورسواری، من می دانم که او موتورسواری می کند. من با او در شبکه های اجتماعی گهگاهی صحبت می کنم.

می دانم که او موتور سواری می کند و خیلی هم خوب این کار را انجام می دهد. حداقل انتظاری که دارم این است که با او ملاقاتی را داشته باشم(در مورد این مسائل). سال قبل خیلی به هم نزدیک شده بودیم و نزدیک بود که بالاخره یک دیداری را باهم داشته باشیم ولی خب برنامه هایمان متفاوت شده بود.

البته مارک مارکز نیز در قلمرو فرمول یک حضوری را داشته و در سال 2012 با همراهی تیم ردبول و تورو روسو یک دوری را با خودروی فرمول یک زده بود، او در این مورد نظر خود را اینگونه بیان کرد:

من در پیست ردبول رینگ با خودروی تورو روسو تستی را داشتم. تجربه بسیار خوبی بود. 40 دور زدم و این یک تست واقعی بود برایم.

سرعت خوبی را داشتم ولی تجربه کافی نه. به ساختار پیست آگاهی داشتم ولی نسبت به درک نقاط ترمزگیری و داونفورس (نیروی رو به پایین) کار سختی را در پیش داشتم. من می توانم به خودروی فرمول یک در یک پیست معمولی عادت کنم اما نه در موناکو. راندن یک خودروی فرمول یک در یک پیست عادی کاری شدنیست.

می توانید آن مرز های محدودیت را بشناسید اما بر فرض مثال در یک پیست خیابانی مخصوصا موناکو کار بسیار سخت تر است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

کپشن در مورد چتر ؛ جملات کوتاه عاشقانه و غمگین برای چتر