کمپین عوامل بی بی سی برای دوقطبی سازی با کلیدواژه مذاکره
فضاسازی و دو قطبی کردن افکار عمومی با کلید واژه مذاکره و القای ارتباط آن با مشکلات اقتصادی داخل، مهم ترین خواسته رسانه های مخالف برای ایجاد نگرانی و تشکیک در فضای داخلی ایران و سلب توجه مردم از مشکلات اصلی جامعه است.
به گزارش جام نیوز، دو قطبی کردن جامعه با کلیدواژه مذاکره موجب دل زدگی و خستگی مردم و شکننده شدن محیط جامعه می شود. زیرا با این حربه جامعه به دو قسمت موافق و مخالف تقسیم شده و عملکردهای زیانبار در میان گفتگوها گم می شوند. زیرا جامعه دوقطبی به راحتی قابل نفوذ و قابل شکستن است و با کمترین هزینه میتوان افراد را به جان همدیگر انداخت و امنیت روانی جامعه را مختل کرد. در یک جامعه دوقطبی به اسانی میتوان زمینه های جنگ و نا آرامی های داخلی را مهیا کرد.
رسانه های مخالف و فضای مجازی مرتبط با آنها مهم ترین بازیگران دو قطبی سازی فضای جامعه هستند. در کلید واژه مذاکره شبکه بی بی سی و عوامل آن نقش پررنگی را داشته و برای دامن زدن به این دو قطبی بسیار فعال عمل کرده اند که به برخی از آنها اشاره می شود.
نمونه خبر شماره 1 با موضوع مذاکره
نمونه خبر شماره 2 با موضوع مذاکره
نمونه خبر شماره 3 با موضوع مذاکره
علاوه بر وب سایت عوامل بی بی سی فارسی در حساب های شخصی خود نیز در ساعات گذشته به موضوع مذاکره پرداخته اند که به برخی از آنها اشاره می شود.
بازنشر توئیت مذاکره توسط فرانک عمیدی از عوامل بی بی سی در اکانت شخصی
توئیت خشایار جنیدی از عوامل بی بی سی با موضوع مذاکره
توئیت رضا حقیقت نژاد از عوامل بی بی سی با موضوع مذاکره
بازنشر توئیت مذاکره توسط فرین عاصمی از خبرنگاران بی بی سی در اکانت شخصی
توئیت سیامک دهقانپور از عوامل بی بی سی با موضوع مذاکره
توئیت فرناز قاضی زاده از مجریان بی بی سی با موضوع مذاکره
توئیت حسین باستانی تحلیلگر ارشد بی بی سی با موضوع مذاکره
توئیت حقیقت نژاد از عوامل بی بی سی با موضوع مذاکره
توئیت مسعود بهنود از عوامل بی بی سی با موضوع مذاکره