سدان جدید RC-6، انقلابی در محصولات بائوجون


سدان جدید RC-6، انقلابی در محصولات بائوجون

بائوجون که برندی متعلق به جوینت ونچر جنرال موتورز-سایک-وولینگ در چین است، به‌تازگی محصول جدیدی بنام RC-6 را معرفی کرده است. این ساختهٔ جدید بائوجون را می‌توان تلفیقی از یک سدان، کوپه و کراس‌اوور دانست زیرا مثل سدان‌ها چهار در دارد، مثل کوپه‌ها سقف آن شیب‌دار است و ارتفاع آن از سطح زمین مثل کراس‌اوورها... The post سدان جدید RC-6، انقلابی در...

بائوجون که برندی متعلق به جوینت ونچر جنرال موتورز-سایک-وولینگ در چین است، به‌تازگی محصول جدیدی بنام RC-6 را معرفی کرده است. این ساختهٔ جدید بائوجون را می‌توان تلفیقی از یک سدان، کوپه و کراس‌اوور دانست زیرا مثل سدان‌ها چهار در دارد، مثل کوپه‌ها سقف آن شیب‌دار است و ارتفاع آن از سطح زمین مثل کراس‌اوورها زیاد است.

سدان جدید RC-6، انقلابی در محصولات بائوجون

بااین‌حال RC-6 بیشتر به یک سدان فست‌بک شباهت دارد و انقلابی در جوان‌ترین برند جنرال موتورز ایجاد کرده است زیرا این اولین محصول میان سایز بائوجون محسوب می‌شود که طراحی کاملاً جدیدی را به نمایش گذاشته و درعین‌حال از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها در تاریخ بائوجون برخوردار است.

سدان جدید RC-6، انقلابی در محصولات بائوجون

سدان جدید RC-6، انقلابی در محصولات بائوجون
استایل بیرونی RC-6 بر اساس جدیدترین زبان طراحی بائوجون بنام «هندسهٔ میان‌ستاره‌ای» شکل گرفته و با ترکیب لیفت‌بک پنج‌در و 191 میلی‌متر فاصله از سطح زمین، از نمای نسبتاً جذاب و منحصربه‌فردی برخوردار است. یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های ظاهری این خودرو جلوپنجرهٔ ستاره شکل آن است که چراغ‌های نسبتاً باریکی به آن متصل شده‌اند. در نمای جانبی RC-6 نیز پیش از هر چیز فرم کوپه مانند آن جلب‌توجه می‌کند درحالی‌که ارتفاع زیاد آن از سطح زمین نیز نمایی کراس‌اوور مانند ایجاد کرده است.

سدان جدید RC-6، انقلابی در محصولات بائوجون

این خودرو بر اساس پلت‌فرم R بائوجون ساخته شده که نسخهٔ کشیده‌ای از پلت‌فرم مورداستفاده در کراس‌اوور کامپکت RS-5 محسوب می‌شود. RC-6 با 4,925 میلی‌متر طول، 1,880 میلی‌متر عرض و 1,580 میلی‌متر ارتفاع، بزرگ‌ترین محصولی است که بائوجون از زمان تولد خود در سال 2011 تاکنون تولید کرده است. فاصلهٔ محوری سدان جدید بائوجون هم 2,800 میلی‌متر اعلام شده است.

سدان جدید RC-6، انقلابی در محصولات بائوجون

بدون شک اما قابل‌توجه‌ترین قسمت RC-6 کابین آن است که با دو نمایشگر بزرگ 12.3 اینچی برای صفحه آمپر دیجیتالی و سیستم اطلاعاتی-سرگرمی، کاملاً مدرن و جذاب به نظر می‌رسد. این برای اولین بار در محصولات ساخت جنرال موتورز است که از این ترکیب نمایشگرها استفاده می‌شود. علاوه بر این، RC-6 از طراحی داخلی زیبا با ویژگی‌های اسپرتی هم برخوردار است. به گفتهٔ بائوجون، این خودرو به قابلیت رانندگی خودکار سطح دو مجهز شده و در کابین آن از متریال باکیفیت استفاده شده است.

سدان جدید RC-6، انقلابی در محصولات بائوجون


برای RC-6 یک پیشرانهٔ 1.5 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ بنزینی در نظر گرفته شده که 149 اسب بخار قدرت و 250 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این موتور با قوانین آلایندگی جدید 6B چین مطابقت دارد. برای انتقال نیروی پیشرانه نیز گیربکس‌های شش سرعتهٔ دستی یا CVT قابل انتخاب است. مصرف سوخت RC-6 برای مدل دستی 6.7 لیتر و برای نمونهٔ اتوماتیک 7.3 لیتر در هر صد کیلومتر اعلام شده است.

سدان جدید RC-6، انقلابی در محصولات بائوجون

RC-6 بعد از کراس‌اوور RS-5 دومین محصولی محسوب می‌شود که طبق استراتژی جدید بائوجون شکل گرفته است. این استراتژی شامل پلت‌فرم جدید، سیستم نام‌گذاری جدید و لوگوی جدید می‌شود که این سه عنصر در کنار هم نمایانگر عصر جدید بائوجون هستند. RC-6 از سه‌ماههٔ پایانی سال جاری با مدل 2020 به بازار چین عرضه خواهد شد.

سدان جدید RC-6، انقلابی در محصولات بائوجون


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

مرد جوان پسر مورد علاقه مادرزنش را به قتل رساند!