همراه با گاو دوست‌داشتنی لامبورگینی: اوراکان اوو 2019


همراه با گاو دوست‌داشتنی لامبورگینی: اوراکان اوو 2019

لامبورگینی اوایل سال جاری و در پیست بین‌المللی بحرین از اصحاب رسانه برای بررسی اولیه‌ی اوراکان اوو دعوت کرده بود. تنها با تجربه‌ی چند پیچ در پیست بود که مشخص شد تغییرات اعمال شده در این خودرو تنها به سیستم اطلاعات سرگرمی و برخی قطعات بدنه ختم نمی‌شود. این خودرو باعث می‌شود لامبورگینی با قدرت... The post همراه با گاو دوست‌داشتنی لامبورگینی:...

لامبورگینی اوایل سال جاری و در پیست بین‌المللی بحرین از اصحاب رسانه برای بررسی اولیه‌ی اوراکان اوو دعوت کرده بود. تنها با تجربه‌ی چند پیچ در پیست بود که مشخص شد تغییرات اعمال شده در این خودرو تنها به سیستم اطلاعات سرگرمی و برخی قطعات بدنه ختم نمی‌شود.

همراه با گاو دوست‌داشتنی لامبورگینی: اوراکان اوو 2019
این خودرو باعث می‌شود لامبورگینی با قدرت بیشتری به جنگ مک لارن برود. تکنولوژی‌های بیشتر اوراکان اوو هم باعث شده‌اند سرانجام ایتالیایی‌ها در این بخش هم چالش‌برانگیز ظاهر شوند.

همراه با گاو دوست‌داشتنی لامبورگینی: اوراکان اوو 2019
علاوه بر پیشرانه‌ای جدید، اوراکان اوو دارای سوپاپ‌های ورودی تیتانیومی و سیستم اگزوز سبک‌وزن است. البته که صدای تولیدی پیشرانه انسان را مجذوب خود کرده و کاملاً ضد اجتماع است. درست همان‌گونه که یک لامبورگینی باید باشد…

همراه با گاو دوست‌داشتنی لامبورگینی: اوراکان اوو 2019
همچون همیشه این پیشرانه است که تجربه‌ی رانندگی را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد. هرچقدر که دور پیشرانه بالاتر می‌رود واکنش هیجان‌انگیزتری را تجربه می‌کنید و تا پیش از اینکه نیروگاه خودرو گرم شود غرشی ترسناک را خواهید شنید. سه حالت رانندگی وجود دارد که اگرچه قابل پیکربندی نیست اما هریک باعث ایجاد شخصیت متمایزی در اوراکان اوو می‌شوند.

همراه با گاو دوست‌داشتنی لامبورگینی: اوراکان اوو 2019
حالت استارادا یا همان خیابان باعث می‌شود راحت‌ترین و آرام ترین حالت را تجربه کنید. گیربکس 7 سرعته دوکلاچه ی لامبورگینی در این حالت تعویض‌های نرمی دارد. البته گیربکس در سرعت‌های زیر 100 کیلومتر در ساعت کمی بی‌میل بوده ولی شما می‌توانید با استفاده از پدال‌های فلزی پشت فرمان کنترل اوضاع را در دست بگیرید.

همراه با گاو دوست‌داشتنی لامبورگینی: اوراکان اوو 2019
و این همان چیزی است که اوراکان اووی جدید شما را تشویق می‌کند تا انجام دهید. در حالت اسپورت یا کورسا است که خودرو به‌طور باورنکردنی هیجان‌انگیز بوده و فقط می‌خواهید با آن برانید. شتاب گیری را می‌توان با واژه‌ی وحشیانه توصیف کرد و هرگز از رساندن دور پیشرانه به 8500 خسته نخواهید شد. این خودرو به اندازه‌ی مک لارن 600LT کلینیکی یا همه‌کاره نیست ولی بی‌شک حس ناب محصولات لامبورگینی را دارد.

همراه با گاو دوست‌داشتنی لامبورگینی: اوراکان اوو 2019
دیگر بخشی که اوراکان توانایی برابری با مک لارن را ندارد راحتی سواری است. دامپرها به اندازه‌ی کافی رضایت‌بخش هستند و اوراکان اوو اصلاً خودروی ناراحتی نیست اما از نظر سواری راحت در جاده‌های پر از دست‌انداز بریتانیا نمی‌تواند با مک لارن 570S رقابت کند.

همراه با گاو دوست‌داشتنی لامبورگینی: اوراکان اوو 2019
البته لامبورگینی خودرویی چابک و فرز است. سیستم‌های فرمان پذیری چهار چرخ و هدایت گشتاوری به همراه سیستم LDVI باعث شده‌اند اوراکان بر پاشنه‌ی خودش بچرخد و با حسی باورنکردنی که پر از سبکی و هیجان است به سمت پیچ‌ها حمله‌ور شود. فرمان خودرو خیلی سنگین نیست اما دقیق و گیرا بوده و اعتمادبه‌نفس زیادی در راننده ایجاد می‌کند.


سیستم LDVI به‌صورت بی‌وقفه کار کرده و تنظیمات شاسی را کنترل کرده و پردازش داده‌های دریافتی تنها 20 میلی‌ثانیه طول می‌کشد. لامبورگینی ادعا می‌کند این سیستم می‌تواند حرکت بعدی راننده را درک کرده تا دینامیک سواری فوق‌العاده‌ای ایجاد شود. اگرچه قضاوت دراین‌باره سخت است اما قطعاً اوراکان اوو کامل‌تر از قبل حس می‌شود.

همراه با گاو دوست‌داشتنی لامبورگینی: اوراکان اوو 2019

همراه با گاو دوست‌داشتنی لامبورگینی: اوراکان اوو 2019
تمامی مدل‌های این خودرو دارای سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه‌نمایش جدید 8.4 اینچی هستند که با پشت آمپرهای دیجیتالی مشابه محصولات آئودی همراه می‌شود. اگرچه این سیستم یک سر و گردن بالاتر از مک لارن قرار می‌گیرد اما ضعف‌های خاص خود را دارد. طراحی منوها منطقی نبوده و خبری از دکمه نیست و این امر کم یا زیاد کردن صدا را عجیب و سخت می‌کند. این سیستم به‌صورت استاندارد دارای اپل کارپلی بوده و گرافیک آن نیز خوب است.


البته از نظر میدان دید هم وضعیت خیلی خوبی وجود دارد اما خب این یک سوپرکار گران‌قیمت است که واقعاً برای استفاده‌ی روزمره طراحی نشده ولی خب برخی مدل‌های دیگر در این بخش برتر هستند. برای مثال آئودی R8 به درد سواری‌های روزمره هم می‌خورد و از میدان دید عالی و ارگونومی بهتر کابین سود می‌برد.
جدای از ارگونومی مسئله‌دار لامبورگینی، ما با صندلی‌های خودروی حاضر در تست هم به مشکل برخوردیم. اگرچه صندلی‌ها قابلیت تنظیم دارند اما خیلی نمی‌توان روی آن‌ها راحت بود.
لامبورگینی با استفاده از تکنولوژی‌های بیشتر و پیشرانه‌ی 10 سیلندر اوراکان پرفورمنته توانسته سوپرکار کوچک خود را به محصولی جذاب بدل کند. مدل اوو شاید به اندازه‌ی مک لارن 570S کلینیکی و همه‌کاره نباشد اما تیزتر و دسترس پذیرتر بوده و حتی جذاب‌تر از قبل است. همچنین به هیچ عنوان نمی‌توان چشم روی جذابیت‌های ذاتی این خودرو بست…

همراه با گاو دوست‌داشتنی لامبورگینی: اوراکان اوو 2019

مشخصات لامبورگینی اوراکان اوو

قیمت: 206 هزار پوند پیشرانه: 10 سیلندر 5.2 لیتری تنفس طبیعی قدرت/گشتاور: 631 اسب بخار/600 نیوتون متر گیربکس: 7 سرعته دوکلاچه، چهار چرخ محرک شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت: 2.9 ثانیه حداکثر سرعت: 325 کیلومتر در ساعت مصرف سوخت: 13.7 لیتر در هر صد کیلومتر

منبع: autoexpress


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

دیدن پورن توسط بچه ها، چگونه برخورد کنیم؟