تجربه رانندگی با پورشه 911 کررا 4S کابریولت


تجربه رانندگی با پورشه 911 کررا 4S کابریولت

داغ‌ترین روزهای تابستان را می‌گذرانیم و طیف عظیمی از ثروتمندان به دنبال خودروهای روباز هستند و ما هم این شانس را داشته‌ایم تا برای اولین بار پشت فرمان پورشه 911 کابریولت بنشینیم. خودرویی که در تست ما حاضر بوده از نوع کررا 4S است که فعلاً از نظر قیمت در بالاترین سطح قرار داشته و... The post تجربه رانندگی با پورشه 911 کررا 4S کابریولت appeared...

داغ‌ترین روزهای تابستان را می‌گذرانیم و طیف عظیمی از ثروتمندان به دنبال خودروهای روباز هستند و ما هم این شانس را داشته‌ایم تا برای اولین بار پشت فرمان پورشه 911 کابریولت بنشینیم.

تجربه رانندگی با پورشه 911 کررا 4S کابریولت
خودرویی که در تست ما حاضر بوده از نوع کررا 4S است که فعلاً از نظر قیمت در بالاترین سطح قرار داشته و قیمت آن بدون هرگونه آپشن برابر با 108063 پوند است بنابراین این خودرو باید چیزی خاص برای توجیه این قیمت داشته باشد.

تجربه رانندگی با پورشه 911 کررا 4S کابریولت
آغاز بسیار خوبی داشتیم چراکه پرفورمنس این خودرو حتی با وجود اضافه‌وزن 70 کیلویی نسبت به مدل کوپه عالی بوده و شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 3.8 ثانیه است. البته زمانی که پکیج اسپورت کرونوی 1646 پوندی را سفارش دهید این رکورد به 3.6 ثانیه تقلیل می‌یابد.

تجربه رانندگی با پورشه 911 کررا 4S کابریولت
کررا 4S در جاده کامل سریع حس شده و پیشرانه‌ی 6 سیلندر توربوی آن نیز عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد. با قدرت 444 اسبی و گشتاور 530 نیوتون متری و نصب پیشرانه در عقب، این خودرو قدرت زیادی در دورهای میانی داشته و شتاب گیری با آن فرایندی بدون زحمت است. شما همچنین در صورت وجود مسیری مناسب می‌توانید دور پیشرانه را به بالاترین حد برسانید تا از توانایی‌های آن لذت ببرید.

تجربه رانندگی با پورشه 911 کررا 4S کابریولت
اگرچه این پیشرانه کاملاً عملکردی و پرنفس است اما شما را کاملاً درگیر نمی‌کند. صدای پیشرانه در دورهای پایین خیلی جالب نیست اما زمانی که بالاتر برود صدای بهتری خواهد داشت. همچنین پیشرانه جذاب‌ترین صدا را تولید نمی‌کند. البته این موضوع در مدل کوپه مشکل خاصی نیست اما خب به‌طور سنتی مدل‌های روباز به خاطر صدای اگزوزی که از نزدیک‌تر به گوش می‌رسد محبوب هستند ولی چنین چیزی را اینجا نمی‌بینیم. حتی اگزوز اسپورت سفارشی موجود در خودروی ما هم به بهبود اوضاع کمکی نمی‌کند.

تجربه رانندگی با پورشه 911 کررا 4S کابریولت


اما با این وجود هم پایین آوردن سقف تجربه‌ای بسیار هیجان‌انگیز ایجاد می‌کند. در یک روز آفتابی لحظات بسیار خوشی خواهید داشت و در کابین هم باد اصلاً اذیت نمی‌کند. تنها 12 ثانیه طول می‌کشد تا سقف باز شود و حتی با پایین آمدن سقف هم آرامش و رفاه داخل خودرو عالی و مثال‌زدنی است. به لطف سرکوب صدای بسیار خوبی که صورت گرفته، رفاه کابین مشابه مدل کوپه است.

تجربه رانندگی با پورشه 911 کررا 4S کابریولت
تنها بخشی که کررا 4S کابریولت پشت سر برادر کوپه قرار می‌گیرد کیفیت سواری آن است. اگرچه کلیت سواری خودرو خوب است اما این نسخه از 911 در دست‌اندازها و چاله‌ها تکان های بیشتری داشته و البته این حرکات در سرعت‌های پایین بیشتر حس می‌شوند. البته شاسی در سرعت‌های بالا هرگز ناپایدار بودن را ندارد.


کابریولت همچنان هندلینگ باورنکردنی پورشه 911 را حفظ کرده است. چسبندگی زیادی وجود داشته و فرمان خودرو فوق‌العاده است چراکه احساس و دقت بسیار خوبی داشته و دقیقاً همان چیزی را که می‌خواهید انجام می‌دهد. در عبور از پیچ‌ها پدال گاز را فشار داده و سیستم چهار چرخ محرک هوشمند فوراً قدرت موردنیاز را به‌صورت دقیق به چرخ ها می‌فرستد و چابکی خودرو را افزایش می‌دهد. این خودرو به حدی پایدار و تواناست که محدودیت خاصی برای فهمیدن میزان هیجانی که در جاده می‌توانید داشته باشید وجود دارد.

تجربه رانندگی با پورشه 911 کررا 4S کابریولت


پورشه 911 کابریولت خودرویی بسیار خوب برای راننده بوده و یک گرندتورر فوق‌العاده است که شاسی باورنکردنی را با پرفورمنس سطح بالا و احساس اشرافیت یک خودروی روباز ترکیب کرده است. البته کیفیت سواری این خودرو به خوبی برادر کوپه‌ی خود نبوده و صدای پیشرانه نیز در حد و اندازه‌های چنین خودرویی نیست و حتی وجود اگزوز اسپورت سفارشی نیز امیدوار کننده نشان نمی‌دهد.

مشخصات پورشه 911 کررا 4S کابریولت

قیمت: 108063 پوند پیشرانه: 6 سیلندر 3 لیتری توئین توربو قدرت/گشتاور: 444 اسب بخار/530 نیوتون متر گیربکس: 8 سرعته اتوماتیک، چهار چرخ محرک شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت: 3.8 ثانیه حداکثر سرعت: 302 کیلومتر در ساعت مصرف سوخت: 10.6 لیتر در هر صد کیلومتر

منبع: autoexpress


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

مرد جوان پسر مورد علاقه مادرزنش را به قتل رساند!