مرتضی طاهرخانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به برخی عوامل طبیعی، فرسایش و ناپایداری کوه و شرایط جوی احتمال سرازیر شدن سنگهای لق به سمت پایین جاده وجود دارد که در صورت ایمن سازی نکردن آن، حوادث تلخی را به بار خواهد آورد.
وی اضافه کرد: این پروژه با بهره گیری از ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جادهای استان و شهرستان آوج توسط ۱۶ تن از عوامل راهداری و کارشناسان در حال انجام است.
طاهرخانی ادامه داد: در این طرح که حجم عملیات خاکبرداری آن ۷۵ هزار متر مکعب است تعدادی دستگاه راهداری شامل بولدوزر، پیکور، لودر، کامیون، ماشین سوخت رسان و پیکاپ در حال انجام عملیات لقگیری سنگهای موجود در ارتفاعات منطقه هستند.
طاهرخانی افزود: با اصلاح این نقطه از محور، خطرات احتمالی ریزش سنگ برطرف و میدان دید رانندگان در سر پیچ افزایش خواهد یافت.
مرتضی طاهرخانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به برخی عوامل طبیعی، فرسایش و ناپایداری کوه و شرایط جوی احتمال سرازیر شدن سنگهای لق به سمت پایین جاده وجود دارد که در صورت ایمن سازی نکردن آن، حوادث تلخی را به بار خواهد آورد.
وی اضافه کرد: این پروژه با بهره گیری از ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جادهای استان و شهرستان آوج توسط ۱۶ تن از عوامل راهداری و کارشناسان در حال انجام است.
طاهرخانی ادامه داد: در این طرح که حجم عملیات خاکبرداری آن ۷۵ هزار متر مکعب است تعدادی دستگاه راهداری شامل بولدوزر، پیکور، لودر، کامیون، ماشین سوخت رسان و پیکاپ در حال انجام عملیات لقگیری سنگهای موجود در ارتفاعات منطقه هستند.
طاهرخانی افزود: با اصلاح این نقطه از محور، خطرات احتمالی ریزش سنگ برطرف و میدان دید رانندگان در سر پیچ افزایش خواهد یافت.