خانمحمدی: فکر کردن به 10 امتیاز اختلاف مشکلساز است / اجازه سواستفاده از برند باشگاه ندهند
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مدیران باشگاه باید طوری برنامهریزی کنند که از برند پرسپولیس سو استفادهای نشود. حسن خانمحمدی در خصوص شروع مسابقات لیگ برتر پس از مدتها تعطیلی و کش و قوس اظهار داشت: به هر حال لیگ باید شروع میشد. نمیشد در میانه راه کار را رها کنند. با وجود مسائل و حاشیههایی که در فوتبال ما وجود دارد، کار خوبی انجام شد....
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مدیران باشگاه باید طوری برنامهریزی کنند که از برند پرسپولیس سو استفادهای نشود.
حسن خانمحمدی در خصوص شروع مسابقات لیگ برتر پس از مدتها تعطیلی و کش و قوس اظهار داشت: به هر حال لیگ باید شروع میشد. نمیشد در میانه راه کار را رها کنند. با وجود مسائل و حاشیههایی که در فوتبال ما وجود دارد، کار خوبی انجام شد. البته مشکلاتی به خاطر شیوع کرونا وجود دارد ولی باید با این مساله کار بیاییم. نمیتوان ورزش و فوتبال را تعطیل کرد چون برای خیلیها شغل است و باید ادامه حیات داد. اولین بازی را دیدیم که شروع خوبی برای لیگ بود و امیدواریم این روند در بقیه مسابقات ادامه داشته باشد.
وی در مورد اینکه با توجه به بازیهای پیش روی پرسپولیس پیش، میتوان قهرمانی این تیم را تضمین شده دانست، گفت: نه، فوتبال قابل پیشبینی نیست. بر اساس آمار و ارقام پرسپولیس قهرمان است و بازیهای سادهتری هم دارد ولی به هر حال باید آنها را برگزار کند. هر بازی سه امتیاز دارد. اگر بخواهند به این فکر کنند که ۱۰ امتیاز جلو هستند به مشکل میخورند. باید حرفهای فکر کنیم. درست است که همواره قهرمانی برای پرسپولیس بوده اما این طور هم نیست که به راحتی قهرمان شود. این تیم کار سختی دارد. تیمهای دیگر هم برای ماندن در لیگ یا رتبهبندی میجنگند. به همین خاطر امتیازگیری در نیمفصل دوم سخت میشود.
پیشکسوت پرسپولیس در مورد مصدوم شدن بازیکنان در تمرینات و احتمال بالارفتن آمار هنگام برگزاری مسابقات، عنوان کرد: این مساله طبیعی است. چون لیگ تعطیل بوده، بازیکنان تمرینی را تحت فشار نداشتند و الان میخواهند بازی کنند. شرایط بازی باتمرین خیلی فرق دارد و احتمالا مصدومیتهای زیادی هم به وجود میآید. لیگ زمانی تعطیل شد که در قسمت پایانی آن بودیم. شرایط برای همه یکسان است ولی تیمی میتواند در این مدت مصدوم کمتری بدهد که برنامهریزی خوبی داشته باشد. امیدوارم کادر فنی پرسپولیس طوری برای تمرینات برنامه ریزی کند که کسی مصدوم نشود و تیم تا آخر بازیها به مشکل نخورد.
خانمحمدی در خصوص استفاده از برند باشگاه پرسپولیس در فضای مجازی و عدم شفافیت مدیران باشگاه در این مورد، اظهار داشت: این موضوع وظیفه مدیریت باشگاه و آنهایی که روی تبلیغات و برند باشگاه کار میکنند، است. فضای مجازی فضایی است که به سختی میشود آن را کنترل کرد. باید مدیران باشگاه طوری برنامهریزی کنند که از برند پرسپولیس سو استفادهای نشود. شاید آنها سیاستی دارند اما این این سیاست باید به نفع باشگاه و برند پرسپولیس باشد. امیدوارم طوری برنامهریزی کنند که همه چیز به نفع پرسپولیس باشد.