به گزارش روابط عمومی ادارهکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، دومین گردهمآیی فصلی مربیان و رابطان ادبی در سال ۱۳۹۹ به صورت مجازی با حضور مدیرکل، معاون فرهنگی، کارشناس مسوول و کارشناس آفرینشهای ادبی برگزار شد.
محبوبه رجب نسب، مدیرکل کانون گلستان در ابتدای این نشست ضمن تقدیر از همکاران حوزه ادبی که با برنامهریزی صحیح در برگزاری کلاسها و نشستهای مجازی بهویژه کارگاههای برخط استانی تلاش کردند، به حفظ و تداوم برگزاری آن و تلاش برای پایداری اعضای حاضر و جذب اعضای جدید تاکید کرد.
وی تعامل هرچه بیشتر مربیان با یکدیگر و واحد کارشناسی را مهم دانسته و اظهار داشت: استفاده از تجربیات و توانمندیهای مربیان و رابطان ادبی و همچنین نقش کارگاههای ادبی در ارتقای کمی و کیفی سطح مراکز فرهنگی هنری بسیار مهم است.
در ادامه سمیه رئوفی، کارشناس آفرینشهای ادبی کانون گلستان به بررسی مباحثی مانند آسیبشناسی کارگاههای مجازی، ظرفیتهایی که این کلاسها برای اعضا و مراکز فاقد مربی ادبی ایجاد کرده، امکان برگزاری جلسات استانی نقد آثار، حضور اعضا و مربیان ادبی استان بهصورت مجازی پرداخت.
رابطان و مربیان ادبی حاضر در این جلسه مجازی نیز با ارائه گزارش مختصری از فعالیتهای خود در فصل تابستان، به بیان محاسن و معایب کارگاههای مجازی، پیشنهادات در خصوص بهتر برگزار شدن آن، جذب عضو، برگزاری کارگاههای فصل پاییز و ... پرداختند.
به گزارش روابط عمومی ادارهکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، دومین گردهمآیی فصلی مربیان و رابطان ادبی در سال ۱۳۹۹ به صورت مجازی با حضور مدیرکل، معاون فرهنگی، کارشناس مسوول و کارشناس آفرینشهای ادبی برگزار شد.
محبوبه رجب نسب، مدیرکل کانون گلستان در ابتدای این نشست ضمن تقدیر از همکاران حوزه ادبی که با برنامهریزی صحیح در برگزاری کلاسها و نشستهای مجازی بهویژه کارگاههای برخط استانی تلاش کردند، به حفظ و تداوم برگزاری آن و تلاش برای پایداری اعضای حاضر و جذب اعضای جدید تاکید کرد.
وی تعامل هرچه بیشتر مربیان با یکدیگر و واحد کارشناسی را مهم دانسته و اظهار داشت: استفاده از تجربیات و توانمندیهای مربیان و رابطان ادبی و همچنین نقش کارگاههای ادبی در ارتقای کمی و کیفی سطح مراکز فرهنگی هنری بسیار مهم است.
در ادامه سمیه رئوفی، کارشناس آفرینشهای ادبی کانون گلستان به بررسی مباحثی مانند آسیبشناسی کارگاههای مجازی، ظرفیتهایی که این کلاسها برای اعضا و مراکز فاقد مربی ادبی ایجاد کرده، امکان برگزاری جلسات استانی نقد آثار، حضور اعضا و مربیان ادبی استان بهصورت مجازی پرداخت.
رابطان و مربیان ادبی حاضر در این جلسه مجازی نیز با ارائه گزارش مختصری از فعالیتهای خود در فصل تابستان، به بیان محاسن و معایب کارگاههای مجازی، پیشنهادات در خصوص بهتر برگزار شدن آن، جذب عضو، برگزاری کارگاههای فصل پاییز و ... پرداختند.