دردسر عکس بدون لباس بازنده چالش جرات و حقیقت در یزد


دردسر عکس بدون لباس بازنده چالش جرات و حقیقت در یزد

یک یزدی قربانی چالش بازی جرات و حقیقت شد.

رئیس پلیس فتا استان یزد، از شناسایى و دستگیری فردی که در فضای مجازی اقدام به تهدید و اخاذی در بازی جرأت و حقیقت می‌کرد ، خبر داد.

سرهنگ مرتضی ابوطالبی رئیس پلیس فتا استان یزد در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی مراجعه فردی به این پلیس و درخواست رسیدگى به شکوائیه خود مبنى تهدید و اخاذی از طریق فضای مجازی موضوع به طور ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

به گزارش رکنا،رئیس پلیس فتا استان یزد افزود: شاکی در اظهاراتش عنوان داشت در شبکه اجتماعی با یک چالش تحت عنوان (جرأت و حقیقت) روبرو شدم و در این چالش شرکت کردم و در این چالش درخواست یک عکس شخصی از بنده کرد و پس از چند روز با پیام های تهدید امیز درخواست اخاذی از بنده داشت.

وی ادامه داد: با انجام تحقیقات علمی، و با بررسی‌های به عمل آمده با اقدامات فنی و شگرد خاص متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به پلیس فتا انتقال یافت.

سرهنگ ابوطالبی توصیه کرد: افراد سودجو در پوشش‌های مختلف و با استفاده از ترفندهای گوناگون قصد عملی سازی اهداف شوم و کلاهبردارانه خود را دارند و شهروندان تحت هیچ شرایطی در اینگونه چالش‌ها شرکت نکنند.

وی خاطر نشان کرد: عموم مردم می‌توانند در صورت برخورد با موارد مشکوک آن را با از طریق سایت پلیس فتا به آدرس اینترنتی www.cyberpolice.ir بخش گزارش‌های مردمی اعلام کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت