چند وقتی است که گروه جگوار-لندروور تحت مدیریت جدیدی قرار گرفته است زیرا از سپتامبر سال ۲۰۲۰، «تیری بولوره» بر صندلی مدیرعاملی این شرکت تکیه زده است. از آن زمان، وی دیدگاههای جدیدی را برای این دو برند بریتانیایی ارائه کرده است. بولوره در ماه اول، کار خود در JLR را با بررسی تکتک محصولات جگوار و لندروور برای آشنایی با این برندها آغاز کرد. وی همچنین در نخستین تصمیمات خود در این شرکت، توسعهٔ نسل بعدی جگوار XJ را هم لغو کرد.
زمانی که بولوره بهعنوان مدیرعامل به گروه JLR اضافه شد، از یک سو، لندروور برندی بسیار موفق و دارای مسیر رشد مشخصی بود اما از سوی دیگر، شرایط جگوار میتوانست کمی بهتر شود زیرا مدیریت قبلی، جگوار را بهعنوان رقیبی برای بامو تصور میکرد و محصولات این برند را برای رقابت با مدلهای همکلاس بامو توسعه میداد. البته جگوار با این استراتژی موفقیتهایی کسب کرد اما به گفتهٔ بولوره، چرا باید از محصولی تقلید کرد که بهراحتی میتوان در بازار آنرا خرید؟
دیدگاه بولوره دراینباره کاملاً مشخص است. به اعتقاد وی، محصولات جگوار باید طوری ساخته شوند که خاص جگوار باشد و تلاش برای تقلید از رقبا باید متوقف گردد. او از ساخت کپی خسته شده و میخواهد جگوار روی ساخت محصولاتی اورجینال و اختصاصی تمرکز کند؛ بنابراین، ازآنجاییکه نسل جدید XJ فقط و فقط با هدف رقابت در نظر گرفته شده بود، توسعهٔ آن لغو شد. بلوره معتقد است که جگوار با سابقه درخشانش باید خودروهایی متفاوت، با فلسفه طراحی خاص خود و نه صرفاً برای رقابت روانه بازار کند.
اما علاوه بر بازنگری در محصولات جگوار، بهبود قابلیت اطمینان هم یکی دیگر از اولویتهای اصلی بولوره در JLR است زیرا محصولات جگوار و لندروور سالها است که در ارزیابیهای قابلیت اطمینان اوضاع خوبی ندارند و این شرایط باید بهبود پیدا کند.