نوویتک فراری 812 GTS N لارگو، هیولایی خوش‌صدا و دلربا!


نوویتک فراری 812 GTS N لارگو، هیولایی خوش‌صدا و دلربا!

نوویتک به عنوان یکی از معتبرترین تیونرهای بازار از کیت N لارگوی خود برای فراری 812 GTS رونمایی کرد. این شرکت کیت یاد شده را قبلاً برای مالکان 812 سوپرفست عرضه کرده و حالا نوبت به 812 GTS رسیده تا از این کیت بهره‌مند شود. مشتریان می‌توانند کیت N لارگو را به‌صورت کامل سفارش داده … The post نوویتک فراری 812 GTS N لارگو، هیولایی خوش‌صدا و دلربا!...

نوویتک به عنوان یکی از معتبرترین تیونرهای بازار از کیت N لارگوی خود برای فراری ۸۱۲ GTS رونمایی کرد.

نوویتک فراری 812 GTS N لارگو، هیولایی خوش‌صدا و دلربا!

این شرکت کیت یاد شده را قبلاً برای مالکان ۸۱۲ سوپرفست عرضه کرده و حالا نوبت به ۸۱۲ GTS رسیده تا از این کیت بهره‌مند شود. مشتریان می‌توانند کیت N لارگو را به‌صورت کامل سفارش داده یا اقدام به خرید تکی قطعات بکنند.

نوویتک فراری 812 GTS N لارگو، هیولایی خوش‌صدا و دلربا!

۸۱۲ GTS N لارگو همانند برادر هاردتاپ خود از کیت بدنه منحصربه‌فردی سود می‌برد که پهنای بخش عقب را ۱۴۰ میلی‌متر و پهنای بخش جلو را ۷۰ میلی‌متر بیشتر کرده و این بر ابهت خودرو در جاده افزوده است. تمامی پانل‌های جدید بدنه اعم از سپر جلو، رکاب‌های جانبی و قوس چرخ ها از فیبر کربن سبک‌وزن تولید شده‌اند. برخی قطعات فیبر کربنی نیز در بخش‌هایی از کاپوت، پوشش آینه‌های جانبی و تریم قوس چرخ های عقب بکار رفته‌اند.

نوویتک فراری 812 GTS N لارگو، هیولایی خوش‌صدا و دلربا!

نوویتک همچنین رینگ‌های فورج کاری شده NK 10 NL را برای این خودرو تدارک دیده است. این رینگ‌ها در جلو و عقب ابعاد ۲۱ و ۲۲ اینچی دارند و با لاستیک‌های بزرگ ۳۳۵/۲۵ ZR هماهنگ می‌شوند.

فراری ۸۱۲ GTS در حالت استاندارد هم خودروی بسیار سریعی است زیرا پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶.۵ لیتری تنفس طبیعی آن حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. نوویتک به لطف برنامه‌ریزی دوباره ECU و استفاده از سیستم اگزوز جدید قدرت را به ۸۲۹ اسب بخار و گشتاور را به ۷۵۱ نیوتون متر رسانده است. البته این افزایش قدرت نسبت به نسخه استاندارد خیلی زیاد نیست اما کیت اگزوز جدید باعث شده نعره‌های ۸۱۲ GTS جذاب‌تر از هر زمان دیگری باشد.



قیمت سمند سورن پلاس 1402 به 398 میلیون تومان رسید! + جدول