تجاوز گروهی به یک زن در تهران


تجاوز گروهی به یک زن در تهران

سه مرد شیطان‌صفت که پس از ربودن زن جوان در پوشش مسافربر، او را در پاتوق معتادان، زندانی و مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، در دام پلیس گرفتار شدند. زن جوان با وعده پرداخت پول توانست از دام آدم‌ربایان فرار کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از جام‌جم، در آخرین روزهای سال گذشته زن جوانی برای خریدهای نوروزی از خانه‌اش در تهران خارج و پس از آن ناپدید شد. با طولانی شدن غیبت زن جوان، شوهرش با مراجعه به پلیس آگاهی شکایتی را مطرح و خواستار پیگیری سرنوشت همسرش شد. پرونده‌ای در اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت تشکیل شد و تیمی از ماموران تحقیقات در این باره را آغاز کردند.

سه روز پس از ناپدید شدن بهنوش، شوهرش با پلیس تماس گرفت و از آزادی همسرش توسط آدم‌ربایان خبر داد. تیمی از ماموران سراغ بهنوش رفته و به تحقیق از او پرداختند که زن جوان در تشریح ماجرا گفت: روز حادثه برای خرید پایان سال از خانه خارج شده و منتظر تاکسی بودم که خودروی پرایدی با دو سرنشین در مقابلم توقف کرد. به تصور این‌که مسافربر است سوار شدم. پس از طی مسافتی آنها با تهدید چاقو سر من را زیر صندلی برده و طلاها و گوشی‌ام را سرقت کردند.

در حوالی میدان شوش مرد دیگری سوار خودرو شد و مرا به خانه‌ای بردند که پاتوق معتادان و موادفروشان بود. در آنجا قرص‌هایی به من می‌دادند که توان مقاومتم را می‌گرفت و مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند. در این مدت سعی کردم اعتماد یکی از آدم‌ربایان را جلب کنم. به او قول دادم اگر کمک کند بتوانم فرار کنم، پول خوبی به او می‌دهم. با کمک پسر جوان، درنهایت همدستانش راضی شدند مرا رها کنند.

سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت در این باره گفت: در ادامه تحقیقات، کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت موفق به دستگیری مردان خشن شده و آنها به جرم خود اعتراف کردند. تحقیقات برای کشف جرایم احتمالی در این خصوص ادامه دارد.

منبع: جام جم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تجاوز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک