تست هوش: با این تصویر مغز خود را به چالش بکشید


تست هوش: با این تصویر مغز خود را به چالش بکشید

به گزارش اقتصادآنلاین؛معما و نظایر آن، به طور قابل اندازه گیری و ملموسی، به پویا نگه داشتن مغز، به ویژه در سنین بزرگسالی کمک می کنند. به آنها، فراتر از سرگرمی بنگرید، هر چند که سرگرمی هم هستند همه ما به ویژه در سنین بزرگسالی، نیاز بیشتری به فعال...

به گزارش اقتصادآنلاین؛معما و نظایر آن، به طور قابل اندازه گیری و ملموسی، به پویا نگه داشتن مغز، به ویژه در سنین بزرگسالی کمک می کنند. به آنها، فراتر از سرگرمی بنگرید، هر چند که سرگرمی هم هستند همه ما به ویژه در سنین بزرگسالی، نیاز بیشتری به فعال و پویا نگه داشتن مغز داریم. تست های هوشی که منتشر می کنیم، الزاماً برای سنجیدن هوش نیست، مهم تر از آن، برای به چالش کشیدن هر چند نه دشوار مغز است.

تست هوش این روزها توجه درصد قابل توجهی از مردم را به خود جلب کرده است. عموم افراد علاقه دارند تا خود را از جنبه های مختلف هوش مورد آزمایش قرار دهند. از بین این همه تست هوش، کدام یک بهتر است؟ یک تست هوش خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد.

اگر میخواهید در چالش های بیشتری شرکت کنید این صفحه را ببینید

برای حل برخی از معماهای تست هوش، باید در اعداد مهارت داشته باشید و برخی دیگربه مهارت های بینایی نیاز دارند. اما تنها چیز مشترک میان آنها فکر کردن است. سه شیء در تصویر زیر پنهان شده است به آن نگاه کنید و ببینید آیا می توانید اشیاء پنهان را در این تصویر پیدا کنید؟

تست هوش: با این تصویر مغز خود را به چالش بکشید

آیا توانستید هر سه مورد پنهان شده در تصویر را پیدا کنید؟ نگران نباشید، شاید مدتی طول بکشد، اما اگر بتوانید به سرعت آن را حل کنید، بسیار عالی است.

پاسخ این تست را شما در بخش نظرات برای ما بنویسید

منبع: سایت طلا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه معما و هوش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان اصفهان