بررسی موضوعات تفاهم‌نامه سازمان تبلیغات با اتحادیه موسسات قرآنی


بررسی موضوعات تفاهم‌نامه سازمان تبلیغات با اتحادیه موسسات قرآنی

در نشست رئیس سازمان دارالقرآن با مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی، مفاد تفاهم‌نامه سازمان تبلیغات اسلامی با اتحادیه موسسات قرآنی مورد بررسی قرار گرفت.

بررسی موضوعات تفاهم‌نامه سازمان تبلیغات با اتحادیه موسسات قرآنی

به گزارش ایران اکونومیست، نشست بررسی موضوعات قابل واگذاری در حوزه قرآن کریم سازمان تبلیغات اسلامی به اتحادیه موسسات قرآنی کشور، با حضور حجت الاسلام علی تقی زاده، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم، حسین بهبودی، مدیر کل توسعه مشارکت‌های مردمی این سازمان و محمد انجم شعاع، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآن و عترت کشور برگزار شد.

در این نشست برنامه‌های اجرایی قابل همکاری و برون سپاری سازمان دارالقرآن الکریم در ۶ عرصه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد برنامه‌های مذکور پس از تبیین، به تدریج و بر اساس ظرفیت سازی و اعتماد سازی اتحادیه مؤسسات قرآن و عترت کشور، طی تفاهم نامه‌های مربوطه به اتحادیه‌ها واگذار شود.

عرصه‌های مطرح شده شامل سطح بندی موسسات قرآنی، توانمند سازی مدیران و کادر اجرایی موسسات، تدوین سند چشم انداز موسسات قرآنی ناظر به سند چشم انداز سازمان دارالقرآن الکریم، تدوین قوانین مورد نیاز موسسات جهت تبدیل شدن به قوانین و اسناد بالا دستی، اعطای مدارک عمومی و تخصصی و نیز مساعدت جهت تطبیق ساختار موسسات با دستور العمل جدید و به‌روز رسانی پروانه فعالیت موسسات عنوان شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مرد جوان پسر مورد علاقه مادرزنش را به قتل رساند!