گوچی ابروی پهن نمی پسندد!
زمانی که همهجا پر از تبلیغات ترمیم ابرو و ضخیمتر کردن تارهای آن است آخرین مجموعه گوچی در کره جنوبی پر بود از مدلهایی با ابروهای دستنخورده و محو.
گوچی از مجموعه کروز ۲۰۲۴ خود در کره جنوبی، رونمایی کرد، در حیاط کاخ قرن چهاردهمی گیونگبوکگونگ در قلب سئول.آرایشگران و طراحان سبک در گوچی اگر چه با مدلهایی که ابروهای پهن طبیعی دارند همکاری میکنند اما لااقل در چند سال گذشته علاقهای به پررنگ کردن ابروهای طبیعی مدلها نشان ندادهاند.
با ترکیب آثار گوچی و تأثیر برقآمیز مد کره جنوبی، طراحان و صنعتگران با پیشینههای مختلف، مدل های گوچی را از طریق نگاههای فرهنگی خود تفسیر کردند که منجر به تبادل بین زمانها و سنتها شد.
موسیقی ساخته شده توسط آهنگساز سئولیتی، جونگ جائه ایل تداعی گر گوچی در اواخر دهه 1990، اما با پیچ و تاب مدرن، در فرش قرمز بود .هر لباس و ظاهر این مجموعه، نوعی هیبریدیزاسیون را منعکس میکرد، ترکیبی از کت و شلوار دامن بوکله، بلوز ابریشمی و پاشنه دار با لباسهای ورزشی الهامگرفته از زندگی روزمره در سئول.
با پالت رنگی که منعکس کننده دهه 2010 است، مواد و تکنیک های لباس رسمی با لباس های ورزشی و روزمره جایگزین شد.از لباسهای سنتی محلی نیز الهام میگرفت، مانند نوارهای ابریشمی با پاپیونهایی که روی لباسهای A-line و دیگر سبکهای متنوع برجسته میشد.جزئیات دیگری که باید به آنها توجه کرد این است که گوچی قطعات آراسته شده به شکل فوق العاده بزرگنمایی شده بودند، در حالی که نقوش بیومورفیک فوق حسی توسط هنرمند کره جنوبی رام هان انیمیشن این مجموعه بود.
ارتباط این برند با کره جنوبی برای اولین بار 25 سال پیش آغاز شد، زمانی که اولین فروشگاه اصلی خود را در سئول در سال 1998 تاسیس کرد. از آن زمان، نفوذ گوچی در منطقه به طور پیوسته گسترش یافته است و ویترین کروز 2024 جشن واقعی تلاقی بین مد است.