تمام ظرفیت ستاد می بایست در خدمت شعب باشد


تمام ظرفیت ستاد می بایست در خدمت شعب باشد

به گزارش روابط عمومی بانک صنعت و معدن، وی که در جمع همکاران این شعبه حضور یافته بود با اشاره به اهمیت نقش همکاران شعب در انجام امور بانک و تقدیر از تلاش های بی شائبه آنان عنوان داشت: تمامی همکاران ستادی مکلف و موظف به همراهی و همفکری با همکاران شعب هستند و به نوعی بخش های ستادی می بایست در خدمت شعب باشند. دکتر شایان بیان داشت: این بانک رسالت مهمی در رونق سرمایه‌گذاری، تأمین مالی واحدهای تولیدی و اشتغال پایدار درکشور بر عهده دارد و برای تحقق این هدف باید با بازنگری در فرآیندها، روند تسهیلات دهی را تسهیل نموده و با رویکرد حل مسأله برای مشتریان ایجاد ارزش کنیم. وی ادامه داد: شعب باید در تخصیص منابع و ارائه تسهیلات، نقش فعالی داشته باشند و برای اینکه شعب به خوبی از عهده این مهم برآیند، ضرورت دارد که خود، وضعیت مطلوبی داشته باشند. بنابراین بررسی وضعیت آنان و تجزیه و تحلیل صورت های مالی شعب باید در دستور کار قرار گیرد و مدیران مالی ارشد بانک در شعب حضور یابند. وی ادامه داد: لازم است از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های موجود شعب در جهت ارایه خدمات به مشتریان استفاده نماییم و در این راستا در نظر داریم با توانمند سازی شعب و اصلاح رویه ها به ارایه خدمات و تسهیلات، شتاب بیشتری بخشیم و در این میان شعبه مرکزی باید نقش الگو و راهبر را برای دیگر شعب ایفا نماید. مدیرعامل بانک با اشاره به ضرورت گردش مناسب و به موقع اطلاعات در تمامی بخش های بانک عنوان نمود: برای ایجاد نوآوری و خلاقیت و بکارگیری بهترین روش ها لازم است اطلاعات به صورت شفاف در اختیار تمامی بخش ها قرار بگیرد و نقطه نظرات و پیشنهادات همگان در هر تغییر و تحولی مد نظر قرار گیرد. وی همچنین از ضرورت افزایش توانمندی مدیران و کارشناسان شعب سخن گفت و تاکید کرد: برای افزایش کارایی و اثربخشی لازم است سطح توانمندی شعب افزایش یابد تا شرایط تفویض اختیار بیشتر به آنان فراهم گردد. مدیرعامل به لزوم ارائه برنامه مدون و منسجم برای تحقق اهداف بانک اشاره نمود و اظهار داشت: در فرصتی که تا پایان سال جاری باقیست باید سرعت تحقق اهداف و اجرای برنامه ها افزایش یابد. وی همچنین ارتقای برند بانک صنعت و معدن را به عنوان تنها بانک تخصصی و توسعه ای بخش تولید و صنعت کشور ضروری دانست و بر لزوم بهبود هویت بصری تاکید نمود. وی خاطرنشان کرد: بهبود شرایط همکاران به خصوص همکاران شعب یکی از اولویت های ماست و در حال بررسی و همفکری برای ارتقای سطح معیشت همکاران هستیم. در ادامه مدیرعامل از بخش های مختلف این شعبه بازدید کرد و با مشتریان حاضر در شعبه در مورد سطح رضایتمندی آنان از سطح خدمات این بانک بحث و تبادل نظر نمود.



5 دلیل برای سفر به کرمانشاه