جک و هواوی سدان برقی ماکسترو S800 را معرفی کردند
در ۹ دسامبر، سدان ماکسترو S800 در دو نسخه تمام برقی و برد گسترده معرفی شد. ماکسترو یک برند مشترک بین جک و هواوی است، که هواوی تمام موتورهای برقی آن را تامین میکند.نسخه تمام الکتریکی دارای سه موتور است. این مدل از یک موتور...
در ۹ دسامبر، سدان ماکسترو S800 در دو نسخه تمام برقی و برد گسترده معرفی شد. ماکسترو یک برند مشترک بین جک و هواوی است، که هواوی تمام موتورهای برقی آن را تامین میکند.
نسخه تمام الکتریکی دارای سه موتور است. این مدل از یک موتور الکتریکی ۱۶۰ کیلوواتی در محور جلو و موتورهای الکتریکی ۲۳۷.۵ کیلوواتی روی هر یک از چرخهای عقب استفاده میکند.
نسخه برد گسترده (EREV) از یک موتور ۱.۵ لیتری توربو به عنوان توسعهدهنده برد و دو موتور الکتریکی بهره میبرد. این موتور درونسوز حداکثر توان ۱۱۵ کیلووات را تولید میکند، اما فقط برای گسترش برد حرکتی مورد استفاده قرار میگیرد. قدرت چرخها توسط موتورهای الکتریکی تامین میشود. در جلو، یک موتور الکتریکی ۱۶۰ کیلوواتی مشابه نسخه تمام برقی و در عقب یک موتور ۲۳۰ کیلوواتی قرار دارد.
هر دو نسخه این سدان از یک باتری نیکل منگنز کبالت ساخت بخش جیانگسو CATL استفاده میکنند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در رابطه با ظرفیت باتری مدل برقی در دسترس نیست، اما نسخه برد گسترده دارای پک باتری ۶۳.۲۶۲ کیلووات ساعتی است، که برد حرکتی برقی ۲۷۲ تا ۳۷۱ کیلومتری را فراهم میکند.
ماکسترو S800 دارای طول ۵.۴۸ متر، عرض ۲ متر، ارتفاع ۱.۵۳ متر و فاصله محوری ۳.۳۷ متر است. نسخه تمام برقی ۲۷۳۱ کیلوگرم وزن دارد و در کمال تعجب وزن نسخه برد گسترده نیز همین اندازه است.
باتوجه به اندازه بزرگ این سدان، جای تعجب دارد که هر دو نسخه از چرخهای ۲۰ اینچی بهره میبرند. ظاهر چرخها با نسخهای که در زمان آغاز پیشفروش به نمایش درآمد کمی متفاوت است. خریداران سه نوع چرخ برای انتخاب خواهند داشت. نسخه برد گسترده فقط با طراحی چرخ دارای دریچههای هوای افقی در لبهها در دسترس است، در حالی که نسخه برقی با همین طراحی یا طرح زمان آغاز پیشفروش قابل سفارش است.