به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، این نشست در راستای شناسایی و جذب استعدادهای ادبی در حوزه شعر و داستان و معرفی به باشگاه ادبی سیمرغ کانون برگزار گردید .
در این نشست هماندیشی کژال بقالی و زهرا داوری سرگروههای ادبیات فارسی دوره متوسطه اول آموزش و پرورش هرکدام به بیان نقطهنظرات، دیدگاهها، پیشنهادها و راهکارهای مناسب برای اطلاع رسانی و شناسایی استعدادهای ادبی دانشآموزان پرداختند.
مریم ژاله معاون فرهنگی کانون نیز در این نشست بر اهمیت ادبیات در تربیت نوجوانان اشاره داشت و بیان کرد: آموزش داستان و شعربه نوجوانان یک راهکار مناسب برای توسعه روابط فردی و اجتماعی است و برای آموختن مهارتهای ارتباطی نوجوانان یک روش علمی، ادبی و هنری میباشد .
ژاله در ادامه افزود: داستانها و شعرها به نوجوانان یاد میدهند که در موقعیتهای مختلف چگونه با دیگران ارتباط برقرار کنند و احساسات و تجربیات دیگران را درک کنند.
نادیا احمدی کارشناس آفرینشهای ادبی کانون نیز ضمن اشاره به فعالیتهای ادبی کانون و کارگاههای تخصصی شعر و داستان، به تشریح برنامهها و اهداف باشگاه سیمرغ پرداخت .
نش
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، این نشست در راستای شناسایی و جذب استعدادهای ادبی در حوزه شعر و داستان و معرفی به باشگاه ادبی سیمرغ کانون برگزار گردید .
در این نشست هماندیشی کژال بقالی و زهرا داوری سرگروههای ادبیات فارسی دوره متوسطه اول آموزش و پرورش هرکدام به بیان نقطهنظرات، دیدگاهها، پیشنهادها و راهکارهای مناسب برای اطلاع رسانی و شناسایی استعدادهای ادبی دانشآموزان پرداختند.
مریم ژاله معاون فرهنگی کانون نیز در این نشست بر اهمیت ادبیات در تربیت نوجوانان اشاره داشت و بیان کرد: آموزش داستان و شعربه نوجوانان یک راهکار مناسب برای توسعه روابط فردی و اجتماعی است و برای آموختن مهارتهای ارتباطی نوجوانان یک روش علمی، ادبی و هنری میباشد .
ژاله در ادامه افزود: داستانها و شعرها به نوجوانان یاد میدهند که در موقعیتهای مختلف چگونه با دیگران ارتباط برقرار کنند و احساسات و تجربیات دیگران را درک کنند.
نادیا احمدی کارشناس آفرینشهای ادبی کانون نیز ضمن اشاره به فعالیتهای ادبی کانون و کارگاههای تخصصی شعر و داستان، به تشریح برنامهها و اهداف باشگاه سیمرغ پرداخت .
نش