لامبورگینی میورا لیبرتی واک در نمایشگاه خودروی توکیو؛ ترکیبی از فانتزی مدرن و کلاسیک
این سوپراسپرت از پیشرانه تقویتشده و کیت بدنه کاملا جدید استفاده میکند . همه ما با لامبورگینی میورا آشنایی داریم؛ سوپراسپرتی که زمانی سریعترین خودروی جهان بود و به تملک بسیاری از افراد سرشناس جهان درآمد. این لامبورگینی چند میلیون دلاری...
این سوپراسپرت از پیشرانه تقویتشده و کیت بدنه کاملا جدید استفاده میکند
.
همه ما با لامبورگینی میورا آشنایی داریم؛ سوپراسپرتی که زمانی سریعترین خودروی جهان بود و به تملک بسیاری از افراد سرشناس جهان درآمد. این لامبورگینی چند میلیون دلاری مورد توجه کلکسیونداران بسیاری است اما کمتر کسی جرئت دستکاری، تیونینگ یا ایجاد تغییر در آن را دارد. یکی از این مجموعههای دلیر، لیبرتی واک است که به تولید خودروهای پهن و مسابقهای مشهور است.
مقالات مرتبط:
- رولزرویس کولینان منصوری جدید؛ تخیل زیاد و طراحی اضافه؟
- لامبورگینی روئلتو منصوری؛ وقتی تیونر آلمانی، محصولی زیبا می سازد!
آخرین پروژه این تیونر مشهور ژاپنی شامل ارتقا یک دستگاه لامبورگینی میورا میشود که به کمک کیت بدنه و سایر تجهیزات لیبرتی واک، به یک سوپراسپرت کاملا مدرن تبدیل شده است. این خودرو که ماه آینده مهمان نمایشگاه خودروی توکیو ۲۰۲۴ خواهد بود، بهطور رسمی با نام «LB سیلوت ورکس GT لامبورگینی میورا» شناخته میشود. طراحان ژاپنی این شرکت برای تزریق زبان طراحی خود به میورا، از یک بال بسیار بزرگ آیرودینامیکی، کاهش افراطی ارتفاع بدنه، استفاده از تایرها و رینگهای مسابقهای و بهکارگیری قطعات و پنلهای بادشکن دیگر روی آوردهاند.
هر چند تصاویری که در این خبر از آنها استفاده کردهایم، رندرهای رسمی این میورا LB به شمار میروند اما خودروی نهایی تا یک ماه دیگر در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت تا بینندگان را با ظاهرا دراماتیک خود، شوکه کند. فارغ از اینکه این میورا زندگی خود را بهعنوان یک خودروی کلکسیونی کلاسیک آغاز کرده است، حال بهحدی ارتقا پیدا کرده که در دل سوپراسپرتهای مدرن هم لرزه میاندازد. دورتادور بدنه میورا لیبرتی واک با گلگیرهای بادشکن، اسپلیتر و دیفیوزرها پر شده تا مسیر باد را به درستی مدیریت کنند و چسبندگی بیشتری را برای راننده به ارمغان بیاورند.
هر چند که مسئولان لیبرتی واک درباره پیشرانه این خودرو چیزی نگفتهاند اما با توجه به عمر طولانی آن و تنها ۳۸۵ اسب بخار قدرت پیشرانه ۴ لیتری V12 استاندارد لامبورگینی ( که برای خودروهای امروزی چندان چشمگیر نیست) حتما شاهد تغییرات گستردهتری خواهیم بود.
لیبرتی واک برنامه دارد که کیت بدنه میورای خود را سال آینده به بازار عرضه کند تا مالکان و کلکسیونداران علاقهمند، سوپراسپرتهای قدیمی خود را از گاراژ بیرون کشیده و با تکیهبر توان مهندسی ژاپنی، نو نوار کنند. از آنجا که فاصله زیادی با عرضه رسمی باقی مانده، قیمت نهایی کیت میورا LB اعلام نشده است. احتمالا جزئیات بیشتری درباره عرضه این کیت در نمایشگاه خودروی توکیو عنوان شود. ناگفته نماند که لیبرتی واک قول داده که یک خودروی بسیار ویژه را هم در کنار این لامبورگینی به نمایش درآورد. نظر شما درباره لامبورگینی میورا با تیونینگ LB چیست؟ آیا کلکسیونداران حاضر به انجام چنین کاری خواهند شد و خودروهای ۲ تا ۳.۵ میلیون دلاریشان را به دست ژاپنیها خواهند سپرد؟