معرفی موستانگ دارک هورس H850 هنسی با الهام از شلبی GT350
پکیج H850 هرتیج ادیشن هنسی به لطف سوپرشارژر، قدرت موتور V8 موستانگ دارک هورس را به ۸۵۰ اسب بخار افزایش میدهد. در بازار دیگر خبری از دوج چلنجر و شورلت کامارو نیست و تنها ماسل کار V8 بازار نسل هفتم فورد موستانگ است که همچنان با پیشرانهٔ هشت...
پکیج H850 هرتیج ادیشن هنسی به لطف سوپرشارژر، قدرت موتور V8 موستانگ دارک هورس را به ۸۵۰ اسب بخار افزایش میدهد.
در بازار دیگر خبری از دوج چلنجر و شورلت کامارو نیست و تنها ماسل کار V8 بازار نسل هفتم فورد موستانگ است که همچنان با پیشرانهٔ هشت سیلندر، دیفرانسیل عقب و گیربکس دستی قابل خریداری خواهد بود. علاوه بر این، هنوز مدلهای شلبی نسل هفتم موستانگ هم معرفی نشدهاند و قویترین ماسل کاری که در حال حاضر میتوان خرید، موستانگ دارک هورس است. درنتیجه، هنسی از این فرصت و خلأ بازار استفاده کرده و پکیج H850 هرتیج ادیشن را برای موستانگ دارک هورس ارائه کرده است.
ظاهر این خودرو از موستانگ شلبی GT350 نسل قبلی الهام گرفته است و خودرویی که در ویدئو و تصاویر دیده میشود با رنگ سفید و خطوط آبیرنگ، کاملاً GT350 را به یاد میآورد. نشانهای ویژه و پلاک حاوی شماره سریال در زیر کاپوت هم از دیگر ویژگیهای این ساختهٔ جدید هنسی هستند درحالیکه رینگهای پرفورمنس فورجکاری شدهٔ هنسی هم قابل سفارش خواهد بود. علاوه بر این تغییرات ظاهری اما هنسی زیر کاپوت ماشین را هم کاملاً ارتقاء داده است. این تیونر تگزاسی، موتور ۵ لیتری V8 موستانگ دارک هورس را به سوپرشارژر، انژکتورها و پمپ سوخت جدید و کالیبراسیون جدید سیستم مدیریت موتور مجهز کرده است. نتیجهٔ این اقدامات، افزایش خروجی موتور به اعداد چشمگیر ۸۵۰ اسب بخار قدرت و ۸۸۰ نیوتن متر گشتاور است.
مثل دیگر ساختههای هنسی، این موتور در پیست آزمایش شده تا از کارکرد درست آن اطمینان حاصل شود. همچنین برای راحت کردن خیال خریداران، این خودرو از سوی هنسی با گارانتی سهساله یا ۵۸ هزار کیلومتری عرضه میشود. این در حالی است که موتور تنفس طبیعی دارک هورس تنها ۵۰۰ اسب بخار قدرت و ۵۶۷ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. فورد برای انتقال نیروی این موتور گیربکسهای شش سرعتهٔ دستی و ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک را ارائه میکند و برای H850 هرتیج ادیشن هنسی هم همین دو گیربکس قابل انتخاب خواهد بود. از این مدل تنها ۲۴ دستگاه ساخته میشود.