به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، ندا ساعی، کارشناس هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مدرس این دوره آموزشی گفت پس از انعقاد تفاهم نامه بین کانون و اداره آموزش استثنایی البرز، مقرر شده بود تا همکاران کانون در برخی زمینهها به توانمندسازی معلمان آموزش استثنایی کمک کرده و معلمان آموزش استثنایی نیز دورههای ویزهای را برای چگونگی برقراری ارتباط با کودکان فراگیر و زبان اشاره و دیگر حوزههای مرتبط، برای مربیان کانون برگزار کنند.
این کارشناس افزود بر همین اساس اولین دوره با هدف توانمندسازی معلمان و معاونان پرورشی مدارس استثنایی در حوزه«سرود» با حضور علاقهمندان، روز پنجشنبه ۱۳ دی ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۸ تا ۱۲ در مدرسه استثنایی «باغچه بان موفقیان» برگزار شد.
ساعی گفت در ابتدای این نشست چهار ساعته در مورد مباحث تئوری و تعریف سرود و تاریخچه و سبکهای مختلف آن بحث و گفتو گو شد و سپس در کارگاه عملی فرآیند تشکیل گره و انتخاب شعر و محتوا و آهنگسازی تمرین و در نهایت یک سرود به صورت همخوانی اجرا شد.
ساعی در پایان گفت این سلسله آموزش دو هفته دیگر نیز ادامه خواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، ندا ساعی، کارشناس هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مدرس این دوره آموزشی گفت پس از انعقاد تفاهم نامه بین کانون و اداره آموزش استثنایی البرز، مقرر شده بود تا همکاران کانون در برخی زمینهها به توانمندسازی معلمان آموزش استثنایی کمک کرده و معلمان آموزش استثنایی نیز دورههای ویزهای را برای چگونگی برقراری ارتباط با کودکان فراگیر و زبان اشاره و دیگر حوزههای مرتبط، برای مربیان کانون برگزار کنند.
این کارشناس افزود بر همین اساس اولین دوره با هدف توانمندسازی معلمان و معاونان پرورشی مدارس استثنایی در حوزه«سرود» با حضور علاقهمندان، روز پنجشنبه ۱۳ دی ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۸ تا ۱۲ در مدرسه استثنایی «باغچه بان موفقیان» برگزار شد.
ساعی گفت در ابتدای این نشست چهار ساعته در مورد مباحث تئوری و تعریف سرود و تاریخچه و سبکهای مختلف آن بحث و گفتو گو شد و سپس در کارگاه عملی فرآیند تشکیل گره و انتخاب شعر و محتوا و آهنگسازی تمرین و در نهایت یک سرود به صورت همخوانی اجرا شد.
ساعی در پایان گفت این سلسله آموزش دو هفته دیگر نیز ادامه خواهد داشت.