مصاف هیجان‌انگیز نیسان پاترول و مرسدس SLR!


مصاف هیجان‌انگیز نیسان پاترول و مرسدس SLR!

نیسان پاترول 2000 اسب بخاری که با شکست دادن پورشه 918 اسپایدر در گرند تور خبرساز شد همچنان به مسخره کردن سوپرکارهای مشهور دنیا در دوبی ادامه می‌دهد. دست‌اندرکاران مجله اتوبیلد آلمان اخیراً به این شهر رفته‌اند تا برای اولین بار پشت فرمان شاسی‌بلند ساختارشکن ژاپنی بنشینند. آن‌ها فهمیده‌اند پاترول مورد بحث یک حیوان وحشی... نوشته...

نیسان پاترول 2000 اسب بخاری که با شکست دادن پورشه 918 اسپایدر در گرند تور خبرساز شد همچنان به مسخره کردن سوپرکارهای مشهور دنیا در دوبی ادامه می‌دهد.

مصاف هیجان‌انگیز نیسان پاترول و مرسدس SLR!
دست‌اندرکاران مجله اتوبیلد آلمان اخیراً به این شهر رفته‌اند تا برای اولین بار پشت فرمان شاسی‌بلند ساختارشکن ژاپنی بنشینند. آن‌ها فهمیده‌اند پاترول مورد بحث یک حیوان وحشی است که روی چهار چرخ قرار گرفته و به هیچ خودرویی رحم نمی‌کند!

مصاف هیجان‌انگیز نیسان پاترول و مرسدس SLR!
واضح است که پاترول با قوای محرکه استاندارد خود نمی‌تواند چنین عملکردی داشته باشد بنابراین کمپانی مسئول ساخت این هیولا از پیشرانه VR38DETT گودزیلای معروف یعنی نیسان GT-R R35 استفاده کرده است. به منظور رسیدن به چنین خروجی احساس‌برانگیزی، پیشرانه حجم 4.1 لیتری پیدا کرده و دارای قطعات داخلی جدید و همچنین توربوهای بزرگ‌تر است. نهایتاً 1800 اسب بخار روی چرخ‌ها حس می‌شود.

مصاف هیجان‌انگیز نیسان پاترول و مرسدس SLR!
به منظور نشان دادن میزان سریع و خشن بودن این شاسی‌بلند، اتوبیلد آن را در برابر مرسدس بنز SLR تیون شده قرار داده است. بدون هیچ‌گونه تعجبی نیسان پاترول با کمترین زحمت پیروز شده و باعث شده حس کنیم این سوپرکار آلمانی انگار حرکتی نکرده است!


موضوع جالب اینکه پاترول تنها از قوای محرکه GT-R استفاده نمی‌کند بلکه اکثر بخش‌های کابین از جمله فرمان و داشبورد نیز از گودزیلا به عاریت گرفته شده‌اند.

[دانلود ویدئو]


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

چگونه فرو رفتگی خودرو را برطرف کنیم؟