مدیریت صورتحساب‌ها و جلسات را آسان کنید


مدیریت صورتحساب‌ها و جلسات را آسان کنید
Powered Now

اپلیکیشن تهیه صورتحساب، قیمت‌گذاری و برنامه‌ریزی مالی پاوردناو یک ابزار مناسب برای کسب‌و‌کارهای کوچک، تجار، پیمانکاران و متخصصان خوداشتغال است.
شما می‌توانید با این اپلیکیشن کسب‌و‌کار خود را از تلفن، تبلت و دستگاه‌های همراه خود مدیریت کنید. صورتحساب بسازید، مظنه قیمت‌های روز را داشته باشید و اگر لازم شد تخمین قیمت هم بزنید.
قرار ملاقات، برنامه‌های روزانه‌ و غیره را مدیریت کرده و یک نسخه پشتیبان از آن تهیه کنید.
با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان کارهای زیر را انجام داد:
ایجاد و ارسال صورتحساب، تخمین‌ها و غیره
مدیریت قرارملاقات کارمندان و کارها
ایجاد صورتحساب‌ هزینه‌ها
پیگیری موقعیت مکانی کارمندان با استفاده از مسیریاب
ثبت امضای مشتریان
انتخاب قالب صورتحساب، افزودن لوگو
ساخته‌شده برای تمام کسب‌و‌کارهای همراه و بازرگانان اعم از لوله‌ساز، مهندس گاز، تکنیسین برق، کاشی‌کار، سازنده و غیره
پذیرش پرداخت پی‌پال از مشتریان
اطلاع‌رسانی در زمان واقعی وقتی اسناد باز می‌شوند
ارسال اسناد به مشتریان به طور آنلاین و در قالب یک پیوست پی‌دی‌اف از طریق ایمیل یا پیامک
رابط کاربری ساده و تنظیم سریع
رسیدگی به نرخ‌های مختلف مالیاتی و پرداخت‌های مرحله‌ای، تخفیف‌ها و غیره
خارج‌کردن داده‌ها برای حسابداری و ارسال به حسابدار شما
پشتیبان‌گیری و همگام‌سازی کامل بین دستگاه‌ها.

مدیریت صورتحساب‌ها و جلسات را آسان کنید

Contacts journal CRM

کانتکتس ژورنال یک ابزار قدرتمند است که روابط کاری و شخصی شما را متحول می‌کند: ذخیره یادداشت‌های مربوط به جلسات مهم، تعیین پیگیری‌ها و جلسات، ایجاد موضوعات تماس سفارشی‌ و پیوست اسناد مهم به هر یک از مخاطبان. این اپلیکیشن در نسخه مک، آیفون‌ و آیپد با همگام‌سازی فضای ابری بی‌سیم در تمام دستگاه‌ها در دسترس است. اپ استور این اپلیکیشن را به عنوان صدرنشین لیست «بهترین اپلیکیشن‌های جدید» انتخاب کرده است. شما می‌توانید از این ابزار برای موارد زیر استفاده کنید:
افزودن ارزش به شبکه حرفه‌ای خود
پیگیری روابط مشتریان خود
مدیریت خط فروش خود
استفاده از فرصت‌های شبکه‌سازی
مشاهده یک نقشه از تمام مخاطبان شما، با گزینه‌های رمزگذاری با رنگ
آماده‌سازی برای جلسه بعدی شما
پیگیری تعامل‌ها با دوستان و خانواده
مدیریت کارآمد کارها و فرصت‌ها
حمل یک پوشه مجازی از اسناد
نگهداری از یک گزارش تماس
ذخیره داده‌های مهم مخاطبان با استفاده از موضوعات سفارشی‌سازی شده
مشتریان این اپلیکیشن عبارتند از:
تیم‌های فروش
صاحبان کسب‌و‌کارهای کوچک
پیمانکاران
مدیران مجموعه
هکرهای شخصی
حرفه‌هایی مانند وکلا، کارگزاران املاک، معالمان، پرستاران و غیره.

مدیریت صورتحساب‌ها و جلسات را آسان کنید

TurboScan

توربو اسکن تلفن شما را به یک اسکنر قدرتمند با قابلیت‌های مختلف تبدیل می‌کند که با آن می‌توانید اسناد، رسیدها، کتاب‌ها، عکس‌ها، تخته سیاه‌ و سایر متون را اسکن کنید. با استفاده از تلفن یا تبلت خود، می‌توانید به سرعت اسناد چند‌صفحه‌ای را با کیفیت بالا در قالب‌های پی‌دی‌اف یا جی‌پگ اسکن، نامگذاری، ذخیره و ارسال کنید.
نیویورک تایمز، سی‌ان‌ان مانی و تلگراف درباره مزایای این اپلیکیشن برای کسب‌و‌کارها صحبت کرده‌اند. توربو اسکن از الگوریتم‌های پیشرفته برای تشخیص دقیق لبه اسناد، صاف‌کردن آنها، حذف سایه‌ها و تنظیم کنتراست مناسب استفاده می‌کند. حالت‌های رنگ و عکس نیز در این اپلیکیشن وجود دارند.
توربواسکن یک رابط کاربری آسان و قدرتمند دارد. کاربران با یک تلنگر می‌توانند روشنایی، چرخش‌ و رنگ صفحات را کنترل و تنظیم کنند.
به علاوه توربو اسکن یک مدل اسکن برای اسکن‌های شارپ به نام شوراسکن ارائه می‌دهد. شوراسکن به طور خودکار سه تصویر از یک سند می‌گیرد.
قابلیت «ایمیل به خود» توربو اسکن به شما امکان می‌دهد تا به طور مرتب اسناد را به یک نشانی از پیش تعریف شده با یک تلنگر ارسال، یا حتی آنها را در سایت‌های ذخیره‌سازی آنلاین مانند اورنوت آپلود کنید.
تمام فرایند در تلفن شما رخ می‌دهد و داده‌های شما محرمانه باقی خواهند ماند. قابلیت‌های مهم این اپلیکیشن عبارتند از:
تشخیص خودکار لبه سند و تصحیح آن
حالت شوراسکن برای اسکن‌های شارپ
قفل با شناسه لمسی و رمز عبور
نامگذاری سند، ذخیره‌سازی داخل اپلیکیشن و جست‌وجوی هوشمند
افزودن و چیدمان مجدد صفحات در هر زمان
چیدمان چندین رسید یا کارت تجاری روی یک صفحه پی‌دی‌اف برای چاپ

مدیریت صورتحساب‌ها و جلسات را آسان کنید



بهترین فیلم‌ها و سریال‌های سال 2024 به انتخاب مجله تایم