به گزارش خبرنگار مهر، یکی از بزرگترین چالش های چند فصل اخیر لیگ برتر فوتبال ایران کسب درآمد از تبلیغات محیطی بوده است و سازمان لیگ نمره بسیار ضعیفی در این بخش می گیرد. این مشکل گریبان باشگاه ها را هم گرفته و آنها نتوانسته اند به سهم خود از تبلیغات محیطی به طور کامل دست یابند.
باوجود گذشت سه هفته از لیگ برتر، تاکنون فقط ۵ میلیارد تومان در ازای تبلیغات محیطی پرداخت شده که این پول هم به سرعت صرف تسویه حساب با مطالبات داوران فوتبال شده است و حتی یک ریال هم به حساب باشگاه ها واریز نشده است.
این در حالی است که سازمان لیگ از سال گذشته ۱۸ میلیارد و از دو سال پیش ۳۵ میلیارد تومان از تبلیغات محیطی را نگرفته و باشگاه ها هم اقدام خاصی برای رسیدن به حق خود نداشته اند.
به گزارش خبرنگار مهر، یکی از بزرگترین چالش های چند فصل اخیر لیگ برتر فوتبال ایران کسب درآمد از تبلیغات محیطی بوده است و سازمان لیگ نمره بسیار ضعیفی در این بخش می گیرد. این مشکل گریبان باشگاه ها را هم گرفته و آنها نتوانسته اند به سهم خود از تبلیغات محیطی به طور کامل دست یابند.
باوجود گذشت سه هفته از لیگ برتر، تاکنون فقط ۵ میلیارد تومان در ازای تبلیغات محیطی پرداخت شده که این پول هم به سرعت صرف تسویه حساب با مطالبات داوران فوتبال شده است و حتی یک ریال هم به حساب باشگاه ها واریز نشده است.
این در حالی است که سازمان لیگ از سال گذشته ۱۸ میلیارد و از دو سال پیش ۳۵ میلیارد تومان از تبلیغات محیطی را نگرفته و باشگاه ها هم اقدام خاصی برای رسیدن به حق خود نداشته اند.