به گزارش خبرگزاری مهر، نظرسنجی و ارزیابی رضایت مندی شهروندان از میزان خدمات ارائه شده به آنان، به عنوان ابزاری مناسب و قابل اعتماد برای درک و توصیف وضع موجود، از طریق بازخورد سنجی و مصاحبه تلفنی با شهروندان میسر می شود.
در طرح بازخورد سنجی متمرکز سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ از معاونت های شهرداری تهران، تماس با شهروندان از طریق کارشناسان تخصصی سازمان ها و شرکت ها با هدف ارائه توضیحات کارشناسی و افزایش اثربخشی خدمات ارائه شده به شهروندان و شناخت و آگاهی بیشتر مدیران از وضعیت موجود واحدهای اجرائی، می تواند در پیشبرد اهداف سازمانی موثر باشد که در مقطع زمانی از ۱/۱/۹۷ لغایت ۷/۵/۹۷ شهروندان از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ موضوعات نگهداشت فضای سبز، نظافت قطعات قبور، آسفالت معابر آرامستان، جمع آوری متکدیان، نگهداشت سرویس بهداشتی در قطعات، مزاحمت جانوران مضر شهری و روشنایی معابر را مطرح و رضایت مندی خود از عملکرد بهشت زهرا(س) را از طریق این سامانه اعلام کرده اند.
همچنین در تحلیل آماری میزان رضایت مندی شهروندان از رسیدگی سازمان بهشت زهرا(س) به پیام ها در ۴ ماهه نخست سال ۹۷ به نسبت سال ۹۶، افزایش چشمگیری داشته است.
به گزارش خبرگزاری مهر، نظرسنجی و ارزیابی رضایت مندی شهروندان از میزان خدمات ارائه شده به آنان، به عنوان ابزاری مناسب و قابل اعتماد برای درک و توصیف وضع موجود، از طریق بازخورد سنجی و مصاحبه تلفنی با شهروندان میسر می شود.
در طرح بازخورد سنجی متمرکز سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ از معاونت های شهرداری تهران، تماس با شهروندان از طریق کارشناسان تخصصی سازمان ها و شرکت ها با هدف ارائه توضیحات کارشناسی و افزایش اثربخشی خدمات ارائه شده به شهروندان و شناخت و آگاهی بیشتر مدیران از وضعیت موجود واحدهای اجرائی، می تواند در پیشبرد اهداف سازمانی موثر باشد که در مقطع زمانی از ۱/۱/۹۷ لغایت ۷/۵/۹۷ شهروندان از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ موضوعات نگهداشت فضای سبز، نظافت قطعات قبور، آسفالت معابر آرامستان، جمع آوری متکدیان، نگهداشت سرویس بهداشتی در قطعات، مزاحمت جانوران مضر شهری و روشنایی معابر را مطرح و رضایت مندی خود از عملکرد بهشت زهرا(س) را از طریق این سامانه اعلام کرده اند.
همچنین در تحلیل آماری میزان رضایت مندی شهروندان از رسیدگی سازمان بهشت زهرا(س) به پیام ها در ۴ ماهه نخست سال ۹۷ به نسبت سال ۹۶، افزایش چشمگیری داشته است.