خانه‌های سازمانی کارکنان دانشگاه در اختیار دانشجویان متأهل قرار گرفت


خانه‌های سازمانی کارکنان دانشگاه در اختیار دانشجویان متأهل قرار گرفت

معاون امور دانشجویی دانشگاه خلیج‌فارس گفت: خانه‌های سازمانی که متعلق به همکاران دانشگاهی بود و تخلیه شد، امسال در اختیار دانشجویان دوره دکتری دانشگاه خلیج‌فارس قرار گرفت.

موسی گلستانه در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا اظهار کرد: امسال در تابستان تقریباً بیش از ۹۵ درصد بودجه تعمیرات دانشگاه، با هماهنگی هیأت رئیسه، صرف تعمیر سراهای دانشجویی شد. خوابگاه‌های یادگار یک، دو و سه پسران و کوثر چهار که مربوط به دختران است، کاملاً بازسازی شد. سرویس‌های بهداشتی، آشپزخانه‌ها، رنگ‌آمیزی اتاق‌ها جزو تعمیراتی بود که امسال در این خوابگاه‌ها صورت گرفت و هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون ریال به خود اختصاص داد.

معاون امور دانشجویی دانشگاه خلیج‌فارس در ادامه تصریح کرد: سلف‌سرویس دانشگاه به‌طور کامل بازسازی شد که تقریباً اولین بار است این مقدار تعمیرات در دانشگاه صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه خوابگاه متأهلی در دانشگاه خلیج‌فارس نداریم ادامه داد: امسال چند خانه سازمانی که متعلق به همکاران دانشگاهی بود تخلیه شد و در حال حاضر این واحدها در اختیار دانشجویان متأهل دوره دکتری قرارگرفته است.

گلستانه از ارتباط خوب شورای صنفی دانشگاه با معاونت دانشجویی دانشگاه خبر داد و گفت: امسال انتخابات شورای صنفی در دانشگاه خلیج‌فارس به تأخیر افتاده بود و به همین دلیل انتخابات را در اردیبهشت برگزار کردیم و از مهر این شورا فعالیت خود را آغاز می‌کند.

معاون امور دانشجویی دانشگاه خلیج‌فارس در ادامه افزود: در تابستان چند جلسه با اعضای شورای صنفی دانشگاه داشتیم و در مورد بازسازی صورت گرفته در خوابگاه‌ها، گزارشی به آنها ارائه دادیم. در واقع شورای صنفی محرم ماست و به‌عنوان ابزار نظارتی، کاربرد مهمی در ارتباط دانشگاه با دانشجویان دارند.

وی با اشاره به اینکه در این دانشگاه به ۱۰۰ درصد دانشجویان خوابگاه تعلق می‌گیرد، افزود: به‌تمامی دانشجویان خوابگاه تعلق می‌گیرد. در مورد دانشجویانی که بیش از سنوات تحصیلی مجاز هستند و یا دانشجویان شبانه که تعهد خوابگاهی به آنها نداریم نیز بی‌تفاوت نیستیم و با خوابگاه‌های خودگردان رایزنی‌هایی انجام داده‌ایم و در قالب خوابگاه نیمه‌دولتی، به آنها اسکان می‌دهیم به این صورت که نیمی از هزینه خوابگاه را دانشگاه و نیمی دیگر را دانشجو پرداخت می‌کند.

گلستانه با اشاره به اینکه ۲هزار و 200 دانشجوی خوابگاهی داریم افزود: ۶۰ درصد دانشجویان خوابگاهی را دختران و ۴۰ درصد آن را دانشجویان پسر تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/4007

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش عالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر