Music Racer دانلود بازی ماشین سواری روی موسیقی


موبنا – همیشه موسیقی رابطه ای تنگاتنگ با بازی های ریسینگ داشته است و به نوعی یک عامل افزایش هیجان در این بازی می باشد اما در اکثر این بازی ها شما بایستی به موسیقی ساخته شده بازی گوش کنید ولی در بازی موزیک ریسر شما می توانید به موسیقی مورد علاقه ی خود گوش کنید و از رانندگی لذت ببرید. Music Racer گیم پلی این بازی ماشین سواری بدین صورت است که شما...

موبنا – همیشه موسیقی رابطه ای تنگاتنگ با بازی های ریسینگ داشته است و به نوعی یک عامل افزایش هیجان در این بازی می باشد اما در اکثر این بازی ها شما بایستی به موسیقی ساخته شده بازی گوش کنید ولی در بازی موزیک ریسر شما می توانید به موسیقی مورد علاقه ی خود گوش کنید و از رانندگی لذت ببرید.

Music Racer دانلود بازی ماشین سواری روی موسیقیMusic Racer

گیم پلی این بازی ماشین سواری بدین صورت است که شما بایستی موزیک مورد علاقه ی خود را انتخاب نمایید و بازی با توجه به موزیک انتخاب شده ی شما ، فضا و محیط خود را وفق می دهد و شما بایستی در طول مدتی که آهنگ مورد علاقه تان به پایان می رسد ، خودرو را در مسیر مسابقه نگه دارید و از برخورد با موانع مختلفی که در طول مسیرتان قرار می گیرد اجتناب کنید. با پایان هر مسابقه و با توجه به امتیازهای سفید رنگی که جمع اوری نموده اید ، پول دریافت خواهید کرد که با استفاده از این پول ها می توانید نقشه های جدیدتری را باز کنید و یا اتومبیل های جدیدتری را بخرید.

Music Racer دانلود بازی ماشین سواری روی موسیقیMusic Racer

سازندگان در طراحی نورپردازی و محیط نئونی بازی بسیار خوب کار کرده اند و همانطور که قبلا اشاره کردیم محیط بازی با توجه به ریتم آهنگ شما تغییر می کند و رنگ های مختلفی به خود می گیرد بعنوان مثال اگر آهنگ دارای ریتم تندی باشد محیط بازی به رنگ های قرمز و زرد می شود و هر چقدر ریتم آهنگ شما ملایم تر باشد محیط بازی به رنگ های آبی و بنفش در می آید.

تصاویر بازی Music Racer :

دانلود بازی Music Racer :

دانلود Music_Racer_v2.3.6 با لینک مستقیم

Music Racer دانلود بازی ماشین سواری روی موسیقی

منبع: اندروید زوم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا