فال تاروت: نحوه گرفتن فال تاروت با ورق های بازی


فال تاروت: نحوه گرفتن فال تاروت با ورق های بازی

برای فال تاروت به یک دسته کارت تاروت نیاز ندارید. یک دسته کارت معمولی (ورق بازی) نیز کافی است. قبل از شروع، باید به خاطر داشته باشید که هر نوع فالگیری و توجه به این امور برای سرگرمی است و باید برای تفریح این کارها را انجام دهید. یک دسته معمولی تاروت، یک دسته کارت اضافی به نام « بزرگ آرکانا» دارد که معنا و قدرتی عمیق‌تر به چیدمان کارت‌ها می‌دهد....

برای فال تاروت به یک دسته کارت تاروت نیاز ندارید. یک دسته کارت معمولی (ورق بازی) نیز کافی است. قبل از شروع، باید به خاطر داشته باشید که هر نوع فالگیری و توجه به این امور برای سرگرمی است و باید برای تفریح این کارها را انجام دهید.

فال تاروت: نحوه گرفتن فال تاروت با ورق های بازی

یک دسته معمولی تاروت، یک دسته کارت اضافی به نام « بزرگ آرکانا» دارد که معنا و قدرتی عمیق‌تر به چیدمان کارت‌ها می‌دهد. این ویژگی‌ها در فال تاروت با ورق های بازی مورد توجه قرار نمی‌گیرند.

اعداد و خال ها در فال تاروت

به غیر از کارت‌های پادشاهی، هیچ تصویر دیگری در دسته کارت‌ها شما را راهنمایی نمی‌کند. بنابراین دو مورد مهم در کارت‌ها، اعداد و خال‌ها هستند. در بخش بعدی به بیان ویژگی‌های اعداد می‌پردازیم.

همان‌گونه که در جدول زیر آورده‌ایم، خال های ورق های بازی با خال های تاروت تناسب دارند:

ورق های بازی تاروت تناسب
دل جام‌ عواطف، احساسات، روابط
پیک شمشیر تفکر، ارتباط
خشت سکه سود، جهان مادی
گشنیز چوب دستی خلاقیت، عمل
دل، عواطف و احساسات را نشان می‌دهد. کارت‌های این دسته، تمام عواطف انسانی از ناامیدی و ضعف گرفته تا رضایت و لذت را پوشش می‌دهند. دل‌ها به روابط نیز مربوطند زیرا روابط، عواطف زیادی را در انسان‌ها به وجود می‌آورند.

پیک‌ها به تمام جوانب تفکر و ارتباط -.همان « مسائل فکری» – ربط دارند. بنابراین دروغ گفتن می‌تواند در مجموعه پیک‌ها قرار بگیرد، همینطور نوشت،۷ مطالعه کردن و تصمیم گرفتن.

خشت‌ها اطلاعاتی درمورد مادیات مانند خانه، کار، پروژه‌ها، پول – هر چیزی که می‌توانیم لمس کنیم و البته روابط از دیدگاه عملی – را به شما می‌دهند. خشت‌ها ممکن است مسائل مربوط به سلامتی را نیز در برگیرند.

گشنیزها کارت‌های فعالی هستند و خلاقیت، کسب و کار، عمل، ماجراجویی، ریسک و رقابت را نشان می‌دهند.

فال تاروت: نحوه گرفتن فال تاروت با ورق های بازی

مطلب مرتبط:انواع فال: ۱۰ نوع فال و روش مختلف طالع بینی و فالگیری

ویژگی‌های اعداد در فال تاروت

دانستن ویژگی‌های اعداد، چهارچوبی را برای شما مشخص می‌کند که می‌توانید تمام فال‌ها را بر اساس آن انجام دهید – چه ورق‌های بازی باشند چه تاروت. به خاطر داشته باشید که هر چیزی یک جنبه مثبت و منفی دارد. برای مثال، چهار، نشانه ثبات است اما می‌تواند به معنای گیر افتادن نیز باشد.

– تک – شروع

– دو – تعادل

– سه – ارتباط

– چهار – ثبات

– پنج – اختلال

– شش – تناسب

– هفت- راز

– هشت – حرکت

– نه – رشد

– ده – تکامل

فال تاروت: نحوه گرفتن فال تاروت با ورق های بازی

کاربرد خال ها برای اعداد

ما برای هر کارت عددی، دو مرجع داریم: خال و عدد. جدول زیر در تفسیر هر کدام از کارت‌ها به شما کمک می‌کند. به هر حال، تاثیرگذاری فالگیر به مهارت‌های دیدن یک داستان در کارت‌ها، ربط دادن آن‌ها به هم و قضاوت در مورد این‌که چگونه روی هم تاثیر می‌گذارند بستگی دارد. این مهارت‌ها فقط با تمرین به دست می‌آیند.

همچنین به یاد داشته باشید که این معانی ضرورتا مختصر هستند و شما می‌توانید آن‌ها را بسط بدهید تا مفاهیم مربوط را در بر بگیرند، برای مثال، سه قلب، می‌تواند یک جشن را نشان دهد، چهار گشنیز می‌تواند ازدواج یا تغییر مکان را نشان دهد ( تشخیص هر کدام از این‌ها، نیازمند یک دوره کار سخت است). خلاق باشید.

مطلب مرتبط: فال: ۲۰ نوع فال و فال گیری که مردم به آن ها اعتقاد دارند

جدول اعداد و خال ها

دل پیک خشت گشنیز
تک دوستی و رابطه عاشقانه جدید دیدگاه‌ها و ادراک جدید پروژه، شغل، خانه و برد جدید ایده، کسب و کار و عمل جدید
دو جذابیت عمیق ناتوانی در برقراری ارتباط استفاده از منابع، منتظر نتیجه بودن برنامه‌ریزی و آمادگی
سه لذت در همراهی، دوستی و جشن عدم ارتباط، سوء تفاهم کار گروهی، افزایش مهارت‌ها رهبریت، اکتشاف
چهار درون‌گرایی، بی‌تفاوتی جبران، بهبودی، تامل خست، مالکیت هدف به دست آمده، فراغت از کار
پنج از دست دادن، ناامیدی اختلاف، ننگ، پیروزی بی‌ارزش از دست دادن دارایی، کار یا پول رقابت، مخالفت، آزار
شش کودکی، دلتنگی، خاطرات خوب، شروع دوباره یک دوستی قدیمی نقل مکان کردن، سفر، از نظر ذهنی به جای بهتری رفتن دادن یا دریافت پول، افزایش حقوق، دستیابی به منابع پیروزی، دستیابی، قبول شدن در امتحان
هفت خیال‌پردازی کردن، تفکرات امیدوارانه، انتخاب دروغ گفتن، حیله‌گری، دزدی، بی‌مسئولیتی ارزیابی دوباره، نقطه تغییر، نارضایتی خفیف دفاع، مجاب کردن، اعتقاد راسخ
هشت جدایی عاطفی، گذشتن از عشق، یک انتخاب سخت توهم توطئه، ضعف توجه به جزئیات، تمرکز، تمرین سازمان‌دهی، جابه‌جایی سریع، بارداری
نه لذت، رشد روحی مشکلات، نگرانی، گناه استقلال، اعتماد به نفس، زیاد شدن مال ادامه دادن یک مبارزه، تحمل، قدرت جسمی
ده رضایت، انجام کار، لذت، خانواده دست کشیدن، قربانی، زجر ثروت زیاد، دارایی خانوادگی، ارث بار زیادی بر دوش، مسئولیت، بدهی
فال تاروت: نحوه گرفتن فال تاروت با ورق های بازی

کارت‌های پادشاهی در فال تاروت

کارت‌های پادشاهی، سرباز، بی بی و شاه را می‌توان به دو روش خواند – هم می‌توانند خصوصات شخصیتی را نشان دهد هم می‌توانند به افراد واقعی اشاره کنند. شما باید برای ربط دادن آن‌ها به مسئله مورد نظر، تمرین کنید.

دل پیک خشت گشنیز
سرباز به آسانی عاشق می‌شود، احساساتی، پرحرف یاغی، برای دلیل می‌جنگد، روشنفکر، سیاسی قابل اعتماد، کوشا، آرام، عمیق غیر قابل اعتماد، تندخو، اهل ریسک، ورزشکار
بی بی عاطفی، وابسته، دلسوز تیز، باهوش، بی رحم، خردمند، منظم اهل عمل، گرم، قابل اعتماد، مادرانه پر انرژی، اهل کار، نامرتب، نامنظم
شاه دانا، پرطاقت، با سیاست، عاطفی، صبور درون‌گرا، اخلاق‌گرا، اهل ارتباط، سخت‌گیر خودساخته، صاحب شغل، مشوق، از تلاش لذت می‌برد، شوخ خلاق، قوی، کارآفرین، جذاب، تندخو
مطلب مرتبط: چگونه احضار روح را در خانه انجام دهیم:۱۴ گام احضار روح

جوکر

جوکر در ورق بازی معادل احمق در تاروت است و به معنای استعداد نامحدود و ریسک بزرگ است اما اطمینان دارد که همه چیز خوب خواهد شد. ایده خوبی است که این کارت را نشان‌دهنده « درست» یا « برعکس » بدانیم. بنابراین می‌تواند معانی معکوس احمقانه و حماقت را نشان بدهد.

مطلب مرتبط:روح گرایی :تاریخچه و ۷ اصل مکتب ارتباط با ارواح

یادگیری فال تاروت با ورق های بازی

با خواندن کارت‌های یک، دو و سه شروع کنید. برای موقعیت‌هایی که در نشریات می‌خوانید یا در تلویزیون می‌بینید کارت بکشید. هر روز یک کارت تصادفی بردارید و ببینید که چگونه می‌توانید آن را به آزمایش‌ها، رنج‌ها، پیروزی‌ها و لذات روزانه خود ربط دهید. برای دوستان خود فال بگیرید اما تاکید کنید که این کار فقط جنبه سرگرمی دارد. تا زمانی که کاملا یاد نگرفته‌اید، فال جدی نگیرید. نحوه چیدن کارت‌ها را یاد بگیرید- جایگاه یک کارت، معنای آن را تغییر می‌دهد. از همه مهم‌تر، از تجربه یادگیری لذت ببرید و یک دسته ورق تاروت برای خودتان بخرید!

ترجمه: سایت کسب و کار بازده- مژگان گوران

منبع:exemplore

فال تاروت: نحوه گرفتن فال تاروت با ورق های بازی

نوشته های مرتبط

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403