عکس ؛ پوشش همسر رونالدو در ایتالیا خبر ساز شد


کریستیانو رونالدو و همسرش جورجینا رودریگس از زندگی تازه شان در تورین راضی و خوشحال به نظر می رسند. اگر چه کریس هنوز نتوانسته نمایشی رویایی و فوق العاده با پیراهن یوونتوس به نمایش بگذارد ولی گویا هم او و هم خانواده اش در ایتالیا احساس راحتی می کنند و زندگی شیرینی دارند. کریس رونالدو در بازار نقل و انتقالات تابستانی با قرارداد 100 میلیون یورویی از...

عکس ؛ پوشش همسر رونالدو در ایتالیا خبر ساز شد

ولخرجی های همسر رونالدو برای خرید لباس سوژه رسانه های ایتالیایی
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۲
عکس ؛ پوشش همسر رونالدو در ایتالیا خبر ساز شد

یکی از رسانه های ایتالیایی در گزارشی جنجالی اعلام کرده که جورجینا همسر رونالدو برای پوشش خود بیش از حد ولخرجی می کند. او برای لباس هایش هربار که به خرید می رود، حدودا ۱۵ هزار یورو خرج می کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کریستیانو رونالدو و همسرش جورجینا رودریگس از زندگی تازه شان در تورین راضی و خوشحال به نظر می رسند. اگر چه کریس هنوز نتوانسته نمایشی رویایی و فوق العاده با پیراهن یوونتوس به نمایش بگذارد ولی گویا هم او و هم خانواده اش در ایتالیا احساس راحتی می کنند و زندگی شیرینی دارند.

کریس رونالدو در بازار نقل و انتقالات تابستانی با قرارداد ۱۰۰ میلیون یورویی از رئال مادرید جدا شد و به یوونتوس پیوست و طبق گزارشهای منتشره دستمزد سالانه او در باشگاه بینکونری ۳۱ میلیون یورو است و همین او با این درآمد نجومی می تواند زندگی رویایی و مجللی را برای خانواده اش فراهم کند.

از زمان انتقال رونالدو و همسرش به تورین، حالا آنها هم به هزاران ساکن ثروتمند ایتالیا اضافه شده اند و طبیعتا در کانون توجهات قرار دارند. اخیرا کریس و جورجینا در خیابانهای میلان مشغول خرید دیده شده بودند. این زوج جوان با وجودی که همیشه سعی می کنند تا مثل افراد عادی و بی سروصدا در شهر تردد کنند و زندگی به دور از حاشیه ای داشته باشند، ولی گاهی وقتها هم اخباری از زندگی شخصی شان منتشر می شود. «سالوامه» در گزارشی جنجالی اعلام کرده که جورجینا هربار که به خرید می رود، حدودا ۱۵ هزار یورو لباس می خرد. البته اگر به برندهایی که همسر رونالدو معمولا از آنها خرید می کند و عموما محصولات این برندها را به تن دارد توجه کنید، متوجه می شوید که این رقم چندان هم دور از ذهن نیست. جورجینا معمولا لباسهایش را از برندهای هرمس، بالمین و ورساچی تهیه می کند و در عکسهای اخیری که در صفحه شخصی اش در اینستاگرام منتشر نموده، معمولا محصولاتی از این برندها را به همراه داشته.

تیپ هایی که اخیرا همسر رونالدو می زند، معمولا ارزشی بالاتر از ۴هزار یورو دارند؛ هرچند که او گهگداری هم سعی می کند تا برخی لباسهای گران قیمت را با برخی لباسهای ارزان تر ست کند.

عکس ؛ پوشش همسر رونالدو در ایتالیا خبر ساز شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو