فیلم The Nun می‌تواند بیشترین فروش آخر هفته‌ آغازین در سری The Conjuring را رقم بزند


فیلم The Nun می‌تواند بیشترین فروش آخر هفته‌ آغازین در سری The Conjuring را رقم بزند

انتظار می‌رود که فیلم The Nun رکورد بیشترین فروش آخر هفته‌ی آغازین (سه روزه) در سری The Conjuring را از آن خود کند. The Conjuring به کارگردانی «جیمز وان» (James Wan) که در سال 2013 اکران شد دنیای مشترکی را برای فیلم‌های ژانر ترس به وجود آورده است. تاکنون دو قسمت اصلی با نقدها و نمرات مثبت و نتایج قابل توجه در باکس آفیس و همچنین دو...

انتظار می‌رود که فیلم The Nun رکورد بیشترین فروش آخر هفته‌ی آغازین (سه روزه) در سری The Conjuring را از آن خود کند.

The Conjuring به کارگردانی «جیمز وان» (James Wan) که در سال 2013 اکران شد دنیای مشترکی را برای فیلم‌های ژانر ترس به وجود آورده است. تاکنون دو قسمت اصلی با نقدها و نمرات مثبت و نتایج قابل توجه در باکس آفیس و همچنین دو اسپین‌آف Annabelle از این سری به اکران رسیده‌اند. فیلم The Nun نیز اسپین‌آف دیگری است که وقایع آن به قبل از همه‌ی فیلم‌های مذکور مربوط می‌شود.

بدون احتساب فیلم رمانتیک کمدی Crazy Rich Asians، باکس‌ آفیس اخیراً کم‌سر و صدا بوده است اما ظاهراً اوضاع به‌زودی تغییر خواهد کرد. فیلم‌های ترسناک همیشه مخاطبان فراوانی را جذب می‌کنند و با شهرت The Conjuring، فیلم The Nun می‌تواند با فروش آغازینی بسیار سودمند جانی دوباره به باکس آفیس ببخشد. تمامی نشانه‌ها حکایت از این دارد که این فیلم آغاز فوق‌العاده‌ای را خواهد داشت.

با توجه به گفته‌های Box Office Pro انتظار می‌رود که The Nun طی سه روز اول اکرانش فروشی 45 میلیون دلاری را تجربه کند و بیشترین فروش آخر هفته‌ی آغازین در فرانچایز The Conjuring را رقم بزند و رکورد اولین قسمت The Conjuring را که 41 میلیون دلار فروش داشت بشکند.

اگر قرار باشد مشکلی از رسیدن فیلم The Nun به این دستاورد جلوگیری کند، آن نقدهای خنثی است. منتقدان معمولاً به بخش منفی هر اثری توجه بیشتری دارند و احساس می‌کنند که عملکرد بازیگران و نمایش صحنه‌ها به خاطر داستان ضعیف ضربه دیده است. نقدهای منفی شاید باعث شوند که The Nun نتواند به تصویر خوبی بین مخاطبان عام دست یابد و نهایتاً فروشی را که باید تجربه کند. با این حال، ژانر ترس هم آنقدر محبوب و گسترده است که خیالمان را از این بابت راحت کند. همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، طی چند وقت اخیر باکس آفیس کمتر فیلمی با فروش فوق‌العاده داشته و همچنین مدتی است که فیلم ترسناک مین‌استریمی را مشاهده نکرده‌ایم. از اکران A Quiet Place در ماه آوریل تاکنون این ژانر کم‌سر و صدا بوده است و مخاطبان مشتاقانه منتظر فیلم ترسناک جدیدی مانند The Nun هستند.

علاوه بر این‌ها، پیش‌بینی می‌شود که Peppermint با 13 میلیون دلار فروش در جایگاه سوم باکس آفیس قرار گیرد. با وجود ایفای نقش «جنیفر گارنر» (Jennifer Garner)، به نظر نمی‌آید که این فیلم به خاطر بازخوردهای نه چندان مناسب منتقدان بتواند تاثیر زیادی را بر روی باکس آفیس بگذارد. باقی فیلم‌ها از گذشته یعنی Crazy Rich Asians ،The Meg و Mission: Impossible Fallout هم طبق پیش‌بینی‌ها در آخر هفته به عملکرد موفقیت‌آمیز خود ادامه خواهند داد.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
فیلم The Nun می‌تواند بیشترین فروش آخر هفته‌ آغازین در سری The Conjuring را رقم بزند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...