بیشتر مشکلات حوزه اقتصادی از داخل است


بیشتر مشکلات حوزه اقتصادی از داخل است

حجت الاسلام ذوالنوری با اشاره به اینکه اعتماد مردم به قدرت نظام نباید از بین برود و مردم باید بدانند که این شرایط گذراست، گفت: بیشتر مشکلات حوزه اقتصادی کشور از داخل است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به اینکه مشکلات مردم جدی است ، اظهار داشت: در سوال از رئیس جمهوری تلاش داشتیم تا همه ملاحظات را رعایت کنیم تا نظام ضربه نخورد.

وی ادامه داد: در اثر بی عرضگی برخی از مسئولین این فقرو فلاکت ایجاد شده است ولی متاسفانه علیه رهبری شعار می دهند در حالی که اگر امروز انقلاب سرپاست به برکت جهاد رهبری می باشد.

بیشتر مشکلات حوزه اقتصادی از داخل است نه دشمن

نماینده مجلس با اشاره به اینکه بیشترین مشکل ما در حوزه اقتصادی از داخل کشور است نه دشمن، گفت: رهبری در دوره مرحوم هاشمی فرمودند، اقتصاد بدون نفت را برنامه ریزی کنیم و برنامه این اقتصاد را بیاورید ولی متاسفانه خبری نشد، در این 23 سال اگر 23 درصد از وابستگی ها به نفت کم می شد امروزه تنها 8 درصد به نفت وابستگی داشتیم.

وی بیان داشت: هزینه های بسیاری در منطقه انجام شد ولی امروز ترکیه درحال استفاده از فضای اقتصادی عراق و کشورهای اطراف است؛ متاسفانه از فرصت های اقتصادی بسیاری به خصوص در ماجرای روسیه و تحریم های آن و همچنین شرایط کشورهای همسایه برای توسعه روابط اقتصادی استفاده نکردیم؛اگر این ارتباط ها تقویت شود هیچ کسی نمی تواند جلوی ورود ارز به کشور را بگیرد و ما را به بن بست بکشاند.

ذوالنوری با اشاره به اینکه اعتماد مردم به قدرت نظام نباید از بین برود، خاطرنشان کرد: باید گذشته و حال برای مردم تشریح شود؛ کارهای بسیاری در کشور انجام شده است و همه دنیا از این پیشرفت ها متحیر هستند ولی به دلیل انسان های سست عنصر نتوانستیم در حق مردم خدماتی که باید ارایه دهیم به همین خاطر باید قدردان نظام باشیم.

وی گفت: باید به مردم این اعتماد را بدهیم که این شرایط گذرا است و قطعا این مقطع قابل عبور است زیرا منابعی در این کشور وجود دارد که مشکلات را حل خواهد کرد و آمریکا قطعا در این جنگ شکست خواهند خورد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان