پراید شاسی بلند 161 با شرایط فروش ویژه سایپا وارد بازار می‌شود! + عکس


پراید شاسی بلند 161 که نسخه شاسی بلند این خودروی داخلی است، در راستای گران شدن خودروهای شاسی بلند چینی و غیرچینی به بازار خودروی کشور عرضه می‌شود. این شاسی بلند جدید سایپا که قطعا با استقبال بسیار فراوانی در بازار کشورمان روبرو خواهد شد، از مشخصات بسیار ویژه‌ای برخوردار بوده و رقیب سرسخت خودروهای چینی در بازار خواهد بود! با ما همراه شوید. گروه...

پراید شاسی بلند ۱۶۱ که نسخه شاسی بلند این خودروی داخلی است، در راستای گران شدن خودروهای شاسی بلند چینی و غیرچینی به بازار خودروی کشور عرضه می‌شود. این شاسی بلند جدید سایپا که قطعا با استقبال بسیار فراوانی در بازار کشورمان روبرو خواهد شد، از مشخصات بسیار ویژه‌ای برخوردار بوده و رقیب سرسخت خودروهای چینی در بازار خواهد بود! با ما همراه شوید.

گروه خودروسازی سایپا که این روزها سخت مشغول عرضه محصولات با کیفیت خود با شرایط عجیب و غریب است در یک اقدامی جالب اقدام به عرضه یک نسخه جدید از پراید کرد که تا مهرماه سال گذشته در حال جمع‌آوری خط تولید آن بود!

پراید ۱۶۱ که پس از نسخه‌های ۱۱۱، ۱۳۱،۱۳۲ و ۱۵۱ عرضه می‌شود، نیاز مشتریانی که توان خرید خودروهای شاسی بلند را ندارند تامین کرده و از آپشن‌های روز دنیا مانند “زه بغل” و ” ضبط فلش‌خور” حرفه‌ای بهره می‌گیرد که در کنار کیفیت بالای بدنه آن یک تجربه بی نظیر از پرواز در جاده را به مشتری القا می‌کند.

این مدل از پراید در سایت هوافضای سایپا تولید خواهد شد و مقدمه‌ای بر دیگر تولیدات فضایی این شرکت خودروسازی خواهد بود. به گفته منابع موثق از این خودروساز، این مدل از پراید به زودی جایگزین بعضی از مدل‌های دیگر پراید می‌شود چرا که با عرضه این خودرو قطعا سلیقه بسیاری از مشتریان را تغییر خواهد داد و حتی می‌توان گفت از سطح تقاضای خودروهای شاسی بلند خارجی خواهد کاست.

در ادامه به تصویر لو رفته‌ای از این خودرو توجه کنید:

پراید شاسی بلند 161 با شرایط فروش ویژه سایپا وارد بازار می‌شود! + عکس

نکته: این مطلب طنز بوده و طبیعتا ارزش خبری ندارد!

منبع

پراید شاسی بلند 161 با شرایط فروش ویژه سایپا وارد بازار می‌شود! + عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!