عکس هایی از شمال


عکس هایی از شمال

اگر تاکنون به شمال ایران سفر کرده‌اید، حتماً شما هم مجذوب طراوت و تازگی و سرسبزی این خطه از کشورمان شده‌اید. شمال ایران به منطقۀ نسبتاً کم‌وسعت و سرسبزی در حاشیۀ جنوبی دریای کاسپین (خزر) و شمال رشته‌کوه البرز گفته می‌شود که شامل استان‌های مازندران و گیلان و بخشی از استان گلستان است. با مجلۀ روزچین همراه باشید و مجموعه عکس‌ هایی از شمال را ببینید...

عکس هایی از شمال

اگر تاکنون به شمال ایران سفر کرده‌اید، حتماً شما هم مجذوب طراوت و تازگی و سرسبزی این خطه از کشورمان شده‌اید. شمال ایران به منطقۀ نسبتاً کم‌وسعت و سرسبزی در حاشیۀ جنوبی دریای کاسپین (خزر) و شمال رشته‌کوه البرز گفته می‌شود که شامل استان‌های مازندران و گیلان و بخشی از استان گلستان است. با مجلۀ روزچین همراه باشید و مجموعه عکس‌ هایی از شمال را ببینید و لذت ببرید.

شمال ایران، سرسبز و دلربا

برای رسیدن به این خطۀ سرسبز و زیبا و لذت‌بردن از جاذبه‌های فرهنگی و طبیعی و چشیدن غذاهای لذیذ شمالی استان‌های گیلان و مازندران و البته گلستان، ساکن هر شهری که باشیم می‌توانیم چمدانمان را ببندیم و عازم این منطقه شویم؛ جاده‌ ۷۷ یا هراز، جاده ۵۹ یا چالوس و جاده ۷۹ یا فیروزکوه ازجمله جاده‌هایی هستند که مسافران زیادی برای رسیدن به شمال ایران در آن‌‎ها تردد می‌کنند.

در گزارش تصویری امشب، هفدهم شهریور یکهزار و سیصد و نود و هفت، می‌خواهیم بخشی از عکس‌ هایی از شمال ایران مثل دریاچه سقالکسار، طبیعت ماسال و… را به شما هدیه بدهیم و بدین‌ترتیب شما را به سفری مجازی ببریم. با روزچین همراه باشید.

امیدوارم از تماشای عکس‌ هایی از شمال ایران که البته بخش اندکی از جذابیت‌های گردشگری این خطه بودند، لذت برده باشید.

این مقاله را در شبکه‌های اجتماعی بازنشر دهید
عکس هایی از شمال

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چندرسانه ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...