در انتظار استعلام صلاحیت نامزدهای قایقرانی و گلف/ مردی برای تمام انتخابات!


در انتظار استعلام صلاحیت نامزدهای قایقرانی و گلف/ مردی برای تمام انتخابات!

با اعلام مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی مجمع انتخاباتی فدراسیون‌های اسکواش و بولینگ و بیلیارد نیمه دوم شهریور برگزار می‌شود.

در انتظار استعلام صلاحیت نامزدهای قایقرانی و گلف/ مردی برای تمام انتخابات!
به گزارش فانوس، سیدشروین اسبقیان مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها اردیبهشت امسال در گفت‌وگویی که با سایت وزارت ورزش داشت، اعلام کرد برنامه وزارت ورزش این است نیمه اول سال انتخابات 6 فدراسیون و نیمه دوم انتخابات 7 فدراسیون انجام شود.

انتخابات فدراسیون تیراندازی با کمان که 18 اردیبهشت برگزار شد، نخستین انتخابات سال جدید بود که در آن غلامرضا شعبانی‌بهار با 29 رای به عنوان رئیس جدید انتخاب شد.

در ادامه انتخابات فدراسیون شمشیربازی برگزار شد که فضل‌الله باقرزاده بدون رقیب 4 سال دیگر در این پست ابقا شد. در فدراسیون‌های دیگر نیز پروسه ثبت‌نام از نامزدها در دستور کار قرار گرفت. در قایقرانی 7 کاندیدا نام‌نویسی کردند که اسامی برای تایید صلاحیت به مراجع ذی‌صلاح فرستاده شد.

* در انتظار استعلام نامزدهای قایقرانی و احتمال انتخاب سرپرست

وزارت ورزش قبل از شروع بازی‌های آسیایی زمان انتخابات فدراسیون قایقرانی را 7 مرداد اعلام کرد، اما اعلام شد به دلیل بازی‌های آسیایی انتخابات لغو و زمان دیگری برای آن اعلام خواهد شد. غلامرضا امینی، احمد دنیامالی، محسن میلاد، عمران پورعسگر، علیرضا سهرابیان، فاطمه حسنی و فرحناز امیرشقاقی نامزدهای ریاست فدراسیون قایقرانی هستند. دوره ریاست امینی 12 مرداد به پایان رسید.

سیدشروین اسبقیان در گفت‌وگو با فارس در این باره گفت: در خصوص انتخابات فدراسیون قایقرانی منتظر نتیجه استعلام‌ها هستیم. هنوز از مراجع ذیربط جوابی برای استعلام‌ها نیامده به همین دلیل همان زمان انتخابات را لغو کردیم.

وی همچنین درباره انتخاب سرپرست برای فدراسیون قایقرانی و اینکه احتمال دارد امینی به عنوان سرپرست انتخاب شود، اظهار داشت: اگر تا یکی دو روز آینده زمان انتخابات فدراسیون قایقرانی مشخص نشود، احتمال دارد سرپرست انتخاب شود اما درباره سرپرستی امینی باید بگویم این موضوع از اختیارات وزیر ورزش است.

* انتخابات اسکواش در تاریخ 26 شهریور

ثبت‌نام از نامزدهای اسکواش نیز 2 خرداد به پایان رسید. مسعود سلیمانی ریاست این فدراسیون را برعهده دارد. دوره 4 ساله سلیمانی اواخر شهریورماه به پایان می‌رسد. قرار است انتخابات این فدراسیون ساعت 14 روز 26 شهریور برگزار شود. برای ریاست فدراسیون اسکواش مهدی رهنما، مسعود سلیمانی و بابک فقیر نامزد شده‌اند.

* اعلام زمان انتخابات بولینگ و بیلیارد

زمان انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد نیز 25 شهریور اعلام شده است. دوره 4 سال هاشم اسکندری رئیس فدراسیون 25 شهریور به پایان می‌رسد.

هاشم اسکندری رئیس فعلی فدراسیون، محمدصادق چیت‌سازان و صمد ولی‌زاده برای این انتخابات نامزد شده‌اند. نکته جالب اینجاست که ولی‌زاده برای فدراسیون انجمن‌های ورزشی نیز نامزد شده است! وی سال 95 برای انتخابات فدراسیون کاراته و سال 94 برای انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی نامزد شده بود!

* گلف منتظر استعلام، یکشنبه پایان ثبت‌نام از نامزدهای تنیس

ثبت‌نام از نامزدهای ریاست فدراسیون تنیس نیز روز یکشنبه به پایان می‌رسد. تا پایان وقت اداری روز شنبه کسی برای نامزدی ثبت‌نام نکرده بود.

در خصوص فدراسیون گلف نیز وزارت منتظر پاسخ استعلام نامزدهاست تا تاریخ انتخابات را اعلام کند. ثبت‌نام از نامزدهای ریاست ورزش‌های کارگری نیز 31 شهریور آغاز می‌شود و تا 11 مهر ادامه خواهد داشت.

به گزارش فارس، برخی از فدراسیون‌ها در حالی اداره می‌شوند که روسای آنها بازنشسته هستند. همچنین در بین فدراسیون‌هایی که قرار است انتخابات‌شان تا چند روز آینده برگزار شود، نامزدهای بازنشسته حضور دارند، با توجه به قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشسته‌ها باید دید وزارت ورزش چه اقدامی انجام خواهد داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی