اکران فیلم جدید کارگردان پسر شائول در هالیوود +عکس


اکران فیلم جدید کارگردان پسر شائول در هالیوود +عکس

فیلم سینمایی غروب به کارگردانی لاسلو نمش اکران بین المللی خود در سینماهای اروپا و جهان را از 27 سپتامبر 2018 آغاز خواهد کرد.

خبرگزاری میزان: فیلم سینمایی "غروب" به کارگردانی "لاسلو نمش" اکران بین المللی خود در سینما‌های اروپا و جهان را از ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۸ آغاز خواهد کرد.

این فیلم در هفتاد و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز و جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو ۲۰۱۸ به نمایش در خواهد آمد.
اکران فیلم جدید کارگردان پسر شائول در هالیوود +عکس

لاسلو نمش، کلارا رویی و متیو تاپونیه فیلمنامه نویسان مطرح اروپایی نگارش این فیلم سینمایی غروب را بر عهده داشته اند. نمش پس از ساختن اولین فیلم کوتاه ۳۵ میلی‌متری خود، جهت تحصیل در رشته کارگردانی به نیویورک نقل مکان کرد. در سپتامبر ۲۰۱۱ لاسلو نمش با استفاده از کمک هزینه سینه فونداسیون به مدت ۵ ماه در پاریس به سر برد و آنجا توانست به کمک کلارا رویر طرح فیلم‌نامه پسر شائول را گسترش دهد و نهایی کند.

لاسلو نمش کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس اهل مجارستان است. در سال ۲۰۱۵ فیلم پسر شائول به کارگردانی او در بخش مسابقه جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد و مورد استقبال قرار گرفت.
اکران فیلم جدید کارگردان پسر شائول در هالیوود +عکس

گولی یاکاب، ولات ایوانوف، بوژان فرابیگ، جودیت باروس، اولین دوباست، اورس ریچن، مونیکا بالاسی، کریستین هارتیگ از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم سینمایی غروب به ایفای نقش پرداخته اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید