ماکت هواوی میت 20 پرو وجود نمایشگر بزرگ و منحنی را تایید می‌کند


ماکت هواوی میت 20 پرو وجود نمایشگر بزرگ و منحنی را تایید می‌کند

عکس ماکت هواوی میت 20 پرو (Huawei Mate 20 Pro) به همراه چندین تصویر از نمونه اولیه این گوشی در دنیای واقعی منتشر شد. میت 20 پرو می‌تواند یکی از برترین پرچمداران 2018 باشد. چند روز پیش شاهد انتشار تصاویر منتسب به پرچمداران جدید هواوی در فضای مجازی بودیم. ظاهرا طراحی بریدگی بالای صفحه در نسخه... نوشته ماکت هواوی میت 20 پرو وجود نمایشگر بزرگ و...

عکس ماکت هواوی میت 20 پرو (Huawei Mate 20 Pro) به همراه چندین تصویر از نمونه اولیه این گوشی در دنیای واقعی منتشر شد. میت 20 پرو می‌تواند یکی از برترین پرچمداران 2018 باشد.

چند روز پیش شاهد انتشار تصاویر منتسب به پرچمداران جدید هواوی در فضای مجازی بودیم. ظاهرا طراحی بریدگی بالای صفحه در نسخه پرو و استاندارد با یکدیگر متفاوت بوده و یکی با ناچ عریض و دیگری با ناچ قطره آب در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. در شرایطی که کاربران مشغول گفتگو در مورد صحت این تصاویر بودند، عکسی از ماکت هواوی میت 20 پرو در فضای مجازی منتشر شده است که اطلاعات قبلی را تایید می‌کند.

ماکت هواوی میت 20 پرو وجود نمایشگر بزرگ و منحنی را تایید می‌کند

به نظر می‌رسد موبایل جدید هواوی، همانند پرچمداران سامسونگ به نمایشگری به لبه‌های منحنی مجهز خواهد شد. گفته می‌شود حاشیه بخش پایینی با ضخامت 3.8 میلی‌متری، به مراتب باریک‌تر از حاشیه پایینی آیفون X اپل است. مطابق با شایعات قبلی نیز احتمالا از یک نمایشگر 6.25 اینچی در این گوشی استفاده خواهد شد. به علاوه، بریدگی بالای صفحه هم میزبان سیستم تشخیص چهره اختصاصی هواوی خواهد بود. به این مورد باید اسکنر اثر انگشت زیر صفحه را هم اضافه کرد تا ما با یکی از متفاوت‌ترین گوشی های تاریخ هواوی رو به رو باشیم.

#gallery-3 { margin: auto; } #gallery-3 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 50%; } #gallery-3 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-3 .gallery-caption { margin-left: 0; }

در همین حال، یکی از کاربران شبکه اجتماعی ویبو نیز چند عکس از Mate 20 Pro را در اختیار کاربران قرار داده است که ظاهرا برای آزمایش ساخته شده‌اند. هرچند، این حساب کاربری حالا به صورت کامل از Weibo حذف شده است!

#gallery-4 { margin: auto; } #gallery-4 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 50%; } #gallery-4 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-4 .gallery-caption { margin-left: 0; }

همان‌طور که در تصاویر ضمیمه‌شده هم به خوبی واضح است، میت 20 پرو به نمایشگری تمام‌‌صفحه با لبه‌های منحنی مجهز شده و قاب پشتی میزبان دوربین سه گانه با آرایشی مربعی است. متاسفانه این منابع جزئیات مربوط به ویژگی‌های سخت افزاری محصولات هواوی را فاش نکرده‌اند، ولی انتظار می‌رود نسل جدید با تراشه کایرین 980، 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 4200 میلی‌آمپر ساعتی پیش روی علاقه‌مندان قرار گیرد. به علاوه، اندروید 9 پای و رابط کاربری EMUI 9 نیز سیستم نرم افزاری دستگاه را تشکیل خواهند داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل