دادستان ویژه روحانیت تهران: مبارزه با فساد در کشور با قوت ادامه یابد


دادستان ویژه روحانیت تهران: مبارزه با فساد در کشور با قوت ادامه یابد

دادستان ویژه روحانیت تهران از نسبت به خطر فروریختن قبح فساد در جامعه هشدار داد و گفت: مبارزه با فساد باید با قوت ادامه یابد.

خبرگزاری تسنیم: حجت‌الاسلام محمد عبداللهی در همایش طلایه‌داران تبلیغ استان سمنان اظهار داشت: نباید اجازه داد قبح فساد در جامعه شکسته شود.

وی از ضربه زدن به جامعه از طریق تضعیف خانواده‌ها از سوی دشمن خبر داد و افزود: دشمن به‌دنبال ابتلای خانواده و اعضا جامعه به ضعف‌های اخلاقی است تا از این ناحیه به جامعه اسلامی آسیب بزند.

وی با بیان اینکه همه در خطر تسلیم زدن در برابر جذابیت‌های زر و زور هستند خاطرنشان کرد: همانگونه که در کلام وحی نیز آمده همگان در خطر وابستگی به زر و زیور دنیا قرار داریم و این خطر همه آحاد مردم و حتی روحانیت را نیز تهدید می‌کند.

دادستان ویژه روحانیت تهران بر لزوم مراقبت بیشتر تاکید و تصریح کرد: گرفتار شدن در برابر حرص و طمع یکی از اهداف دشمن در این بخش است.

عبداللهی بر لزوم توجه بیشتر به نیاز‌های درونی و معنوی جامعه تأکید کرد و گفت: متأسفانه در مراکز علمی و دانشگاهی ما کمتر به این نیاز‌ها توجه می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از دلایل این بی‌توجهی این است که در مراکز علمی و دانشگاهی ما به اندازه کافی استاد معارف و اخلاق از جنس طلبه و روحانیت وجود ندارد.

دادستان ویژه روحانیت تهران بر ضرورت بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت روحانیت و مبلغان در عرصه‌های مختلف تأکید و اضافه کرد: ایام مذهبی سال و از جمله محرم فرصت خوبی است که باید از آن در جهت اخلاقی‌تر شدن جامعه استفاده کرد.

وی به تهدیدات موجود در حوزه فضای مجازی اشاره کرد و گفت: فضای مجازی امروز انباشته از اطلاعات غلط و اشتباه است و در آن اطلاعات اشتباهی در خصوص انقلاب، نظام، رهبری، دولت و قوه قضاییه و دیگر ارکان نظام به جوانان داده می‌شود.

عبداللهی بر ضرورت نظارت بیشتر بر این فضا تاکید و خاطرنشان کرد: دشمن از طریق فضای مجازی در اشکال مختلف به دنبال ایجاد انحراف در جوانان ماست.

وی افزود: دشمن در تلاش است که جامعه و به ویژه جوانان را به ضعف اعتقادی مبتلا کرده و از رهگذر این ضعف اعتقادی، به تخریب حوزه دین بپردازد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این بازیگر دنیای شیرین بعد از 27 سال الان چه شکلی شده؟+ بیوگرافی اشکان اشتیاق