استاندار: نظارت بر بازار ایلام به اتاق اصناف واگذار می شود


استاندار: نظارت بر بازار ایلام به اتاق اصناف واگذار می شود

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام، نظارت بر بازار را به مدت 2 هفته به اتاق اصناف و بازرسی سازمان صنعت و معدن و تجارت سپرد که در صورت موفقیت این نظارت دائمی خواهد شد.

به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز دوشنبه در نشست کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات حکومتی افزود: سازمان جهاد کشاورزی ایلام تمام تلاش خود را برای تثبیت و افزایش سهمیه استان ایلام از گوشت گرم دولتی به کار بگیرد.
وی افزود: با توجه به کیفیت و قیمت مطلوب گوشت گرم و استقبال مردم از این کالای دولتی، مسئولان ذیربط تدبیری بیاندیشند که مردم شهرستان های 10 گانه استان نیز از این کالا استفاده کنند.
استاندار ایلام با بیان اینکه امکانات و اختیارات لازم را برای کشتار مرغ در کشتارگاه های فراهم شده، ادامه داد: در زمینه تامین گوشت مرغ مورد نیاز مردم استان به دنبال ایجاد رقابت بین تولیدکنندگان و توزیع کنندگان هستیم تا از این طریق شاهد متعادل شدن قیمت و تنطیم بازار باشیم.
سلیمانی دشتکی در بخش دیگری از این سخنان به نیاز مردم استان به شهربازی های استاندارد اشاره کرد و گفت: آمادگی داریم در زمینه ایجاد و استاندارد سازی شهربازی های استان به شهرداری ها کمک کنیم تا مردم استان از این امکانات برخوردار باشند.
استاندار ایلام خواستار جمع آوری شهربازی های غیر استاندارد در پارک ها شد و تاکید کرد: شهرداری ها و اداره استاندارد نسبت به جمع آوری و اعمال قانون شهربازی های غیر استاندارد و خطرآفرین در سطح استان اقدام کنند.
وی، جامعه هدف خدمات و زحمات تمام مدیران و بازاریان را مردم دانست و تصریح کرد: باید تلاش کرد با ارائه آموزش های لازم، فرهنگ سازی و گفتگو ضمن رعایت احقاق حقوق مردم، اعتماد مردم نسبت به بازاریان و بازار خدشه دار نشود.
سلیمانی دشتکی، خواستار همکاری بیشتر بین مدیران و بازاریان شد و تاکید کرد: در بازرسی هایی که اعمال می شود باید با دقت بیشتری موارد را بررسی کرد که هم حقوق مردم و هم حقوق بازاریان رعایت شود.
رئیس کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات حکومتی استان اظهار کرد: از این پس تا 2 هفته کنترل و نظارت بر بازار بر عهده اتاق اصناف و بازرسی سازمان صنعت و معدن و تجارت خواهد بود که در صورت موفقیت این نظارت دائمی خواهد شد و در غیر این صورت دادستانی و تعزیرات حکومتی اختیار را در دست خواهند گرفت.
7180/6119

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرخآبی‌ها رسماً واگذار شدند