مدارس امروز به استقبال جشن شکوفه‌ها رفتند


مدارس امروز به استقبال جشن شکوفه‌ها رفتند

هر سال کلاس اولی‌ها یک روز قبل از آغاز رسمی سال تحصیلی، یعنی 31 شهریور ماه با برگزاری جشن شکوفه‌ها به استقبال مدرسه می‌رفتند، اما امسال به دلیل تقارن این روز با ماه محرم، جشن نمادین شکوفه‌ها برگزار نمی‌شود.

خبرگزاری تسنیم: هر سال کلاس اولی‌ها یک روز قبل از آغاز رسمی سال تحصیلی، یعنی ۳۱ شهریور ماه با برگزاری جشن شکوفه‌ها به استقبال مدرسه می‌رفتند، اما امسال به دلیل تقارن این روز با ماه محرم، جشن نمادین شکوفه‌ها برگزار نمی‌شود.

۳۱ شهریور هر سال، دانش‌آموزان کلاس اولی با برگزاری جشن شکوفه‌ها به استقبال مدرسه می‌رفتند، اما امسال به دلیل تقارن این روز با ماه محرم، جشن نمادین شکوفه‌ها برگزار نمی‌شود البته مدارس اختیار دارند تا قبل از آغاز ماه محرم به برگزاری جشن شکوفه‌ها اقدام کنند.

امروز برخی دبستان‌های کشور به استقبال کلاس اولی‌ها رفتند؛ آنگونه که رضوان حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموز‌ش‌وپرورش می‌گوید: به دلیل تقارن ۳۱ شهریور با ماه محرم، برگزاری مراسم جشن شکوفه‌ها به استان‌ها واگذار شده است و برخی مدارس امروز به استقبال کلاس اولی‌ها رفتند.

البته برخی مدارس نیز جشنی را برای استقبال از کلاس اولی‌ها برگزار نکردند و ممکن است دانش‌آموزان کلاس اولی روز ۳۱ شهریور به مدرسه بروند یا همزمان با سایر دانش‌آموزان روز اول مهر سال تحصیلی جدید را آغاز کنند

پیش از این مسعود ثقفی رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش شهر تهران گفته بود: مدارس بر اساس شرایط و در صورت تمایل خانواده‌ها، جشن شکوفه‌ها را قبل از ماه محرم برگزار می‌کنند و مابقی مدارس نیز همان روز ۳۱ شهریور ماه و متناسب با ایام محرم، مراسم آغاز سال تحصیلی را برای کلاس اولی‌ها دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید