تاج: حمایت از تیم هاى پایه تنها راهى است که موجب توسعه فوتبال کشور خواهد شد


تاج: حمایت از تیم هاى پایه تنها راهى است که موجب توسعه فوتبال کشور خواهد شد

رییس فدراسیون فوتبال گفت: قدردانى از برگزارکنندگان ششمین فستیوال ملى فوتبال پایه پسران کشور این رویداد را نشان دهنده زنده بودن فوتبال در کشور دانست.

تاج: حمایت از تیم هاى پایه تنها راهى است که موجب توسعه فوتبال کشور خواهد شد

گیلان خبر: مهدى تاج در آیین افتتاحیه این فستیوال اظهار داشت:من ابتدا از کلیه عوامل و برگزارکنندگان این برنامه ازجمله اداره کل و هیات فوتبال استان البرز و شهرستان ساوجبلاغ همچنین هیات هاى فوتبال سراسر کشور تشکر مى کنم. همچنین جا دارد تشکر کنم از پیشکسوتان و بازیکنان سابق تیم ملى فوتبال که به این رویداد توجه نشان دادند و در این مراسم حاضر شدند.

رییس فدراسیون فوتبال در ادامه گفت:تردیدى وجود ندارد که ما باید بهترین شرایط را براى تیم هاى پایه فراهم کنیم.این فستیوال هم نشان مى دهد که فوتبال در کشور ما زنده است و فردا از آن ماست.

وى افزود:ما امروز بهترین تیم فوتبال ، فوتبال ساحلى ، فوتسال و فوتسال بانوان در آسیا هستیم اما اگر مى خواهیم این روند ادامه داشته باشد نباید دچار سکون شویم بلکه لازم است با پویایى و حرکت به کار خودمان ادامه بدهیم.

رییس فدراسیون فوتبال همچنین گفت:خوشبختانه در این بخش شاهد اتفاقات خوبى هستیم.اینگونه فستیوال ها نشان مى دهد که اینده از آن ماست. خوشبختانه فوتبال و شناسایى استعدادها را در سراسر کشور دنبال مى کنیم و با این فعالیت ها همچنین تقسیم تمامى بخش هاى کشور به ٩ منطقه موجب مى شود امکان شناسایى تمامى بازیکنان مستعد را داشته باشیم.

مهدى تاج در پایان گفت:به عقیده من این روش منطقى و درست است و حمایت از تیم هاى پایه تنها راهى است که موجب توسعه فوتبال کشور خواهد شد. خوشحالم که این اتفاق مبارک افتاده و امیدوارم اینگونه رویدادها استمرار و تداوم داشته باشد تا آینده سازان فوتبال کشور را شناسایى کنیم.

منبع: فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو