خودروی میلیاردی سیامک نعمتی بازیکن پرسپولیس + عکس


خودروی میلیاردی سیامک نعمتی بازیکن پرسپولیس سیامک نعمتی بازیکن تیم پرسپولیس با خودروی گرانقیمت و میلیاردی جدیدش در محل تمرین تیم پرسپولیس حاضر شد که توجه همه را به خود جلب کرده بود! سیامک نعمتی هافبک پرسپولیس دیروز با خودروی جدیدی در محل تمرین قرمزها حاضر شد. طرفداران پرسپولیس که در ورزشگاه شهید کاظمی بودند... نوشته خودروی میلیاردی سیامک نعمتی...

خودروی میلیاردی سیامک نعمتی بازیکن پرسپولیس سیامک نعمتی بازیکن تیم پرسپولیس با خودروی گرانقیمت و میلیاردی جدیدش در محل تمرین تیم پرسپولیس حاضر شد که توجه همه را به خود جلب کرده بود!

خودروی میلیاردی سیامک نعمتی بازیکن پرسپولیس + عکسخودروی میلیاردی سیامک نعمتی بازیکن پرسپولیس + عکس

خودروی میلیاردی سیامک نعمتی بازیکن پرسپولیس

سیامک نعمتی هافبک پرسپولیس دیروز با خودروی جدیدی در محل تمرین قرمزها حاضر شد. طرفداران پرسپولیس که در ورزشگاه شهید کاظمی بودند با همدیگر درباره مدل و قیمت خودرویی که تصویرش را مشاهده می کنید صحبت می کردند!

قیمت خودرو آمریکایی بازیکن پرسپولیس چقدر است؟

سیامک نعمتی بازیکن پرسپولیس امروز با یک خودرو «دوج چلنجر» به تمرین تیمش رفت و حسابی مورد توجه قرار گرفت.

در نگاه اول این طور به نظر می رسید که این خودرو آمریکایی قیمت فضایی دارد و نسبت به خودروهای خارجی موجود در بازار ایران گران تر است.

اما با همین دلار 14 هزار تومانی هم این خودرو قیمت زیادی در مقابل خودروهای خارجی موجود در بازار ایران ندارد.

این خودرو سه مدل دارد که ارزان ترین مدل آن با قیمت 27,295 دلار معامله می شود. اگر این عدد را در قیمت فعلی دلار که حدود 14 هزار تومان است ضرب کنیم به عددی در حدود 380 میلیون تومان می رسیم.

البته این خودرو در ایران پلاک نمی‌شود و خودرو سیامک نعمتی هم پلاک ملی نداشت. احتمالا در صورتی که این خودرو پلاک می‌شد، قیمتی بیش از یک میلیارد تومان پیدا می کرد اما در هر صورت این مدل از خودرو پلاک نمی شود و بنابراین نعمتی هم در مقایسه با سایر خودروهای خارجی حاضر در بازار ایران، پول نجومی برای خرید این ماشین نداده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه عکس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش