جزئیات توزیع بسته‌های حمایتی به مددجویان


جزئیات توزیع بسته‌های حمایتی به مددجویان

جانشین رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: توزیع بسته‌های حمایتی از برنامه‌هایی است که در دستور کار دولت و وزارت رفاه قرار گرفته که در این زمینه سازمان بهزیستی و کمیته امداد لیست افراد نیازمند را ارسال خواهد کرد.

صراط:

پهبد پورشبانان در حاشیه برگزاری کمپین پویش «لبخند مهر» با هدف تامین نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان نیازمند درمناطق کم‌برخوردار گفت: دولت تدبیر و امید دغدغه ویژه‌ای را به رفاه اجتماعی داشته و دارد و اقدامات خوبی را در این زمینه برداشته است.

به گزارش فارس وی با اشاره به تغییر شرایط اقتصادی و شرایط خاص کشور گفت: با توجه به این وضعیت تدابیری نیز از سوی سازمان برنامه و بودجه و همچنین وزارت رفاه برای آحاد جامعه و بویژه مددجویان دستگاه‌های حمایتی (کمیته امداد و بهزیستی) پیش‌بینی شده است.

جانشین رئیس سازمان بهزیستی تصریح کرد: توزیع بسته‌های حمایتی از برنامه‌هایی است که در دستور کار دولت (سازمان برنامه و بودجه و وزارت رفاه) قرار دارد که در این زمینه از سازمان بهزیستی و کمیته امداد خواسته‌اند که اسامی مددجویان در جامعه هدف خود را برای دریافت بسته‌های حمایتی اعلام کنند.

پورشبانان با بیان اینکه بسته‌های حمایتی با محوریت حوزه معاونت رفاهی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی توزیع و پخش خواهد شد گفت: این بسته‌ها شامل اقلام غذایی و پروتئینی است که البته بخشی نیز به صورت نقدی به حساب جامعه هدف واریز خواهد شد.

وی گفت: یکی دیگر از برنامه‌های سازمان بهزیستی برای حمایت از افراد تحت پوشش از جمله معلولان تامین وسایل کمک توانبخشی و پزشکی برای این افراد است که با توجه به شرایط اقتصادی قیمت این وسایل افزایش یافته است که در همین زمینه سازمان تدابیری را پیش‌بینی کرده است.

پورشبانان گفت: بر این اساس بنا داریم کمک نقدی را در خصوص تامین وسایل مورد نیاز جامعه هدف بهزیستی که شامل سالمندان و معلولان است داشته باشیم که البته فرآیند این کمک به زودی اعلام خواهد شد.

جانشین رئیس سازمان بهزیستی گفت: البته هنوز مشخص نیست که این کمک‌ها به صورت نقدی به مددجویان پرداخت خواهد شد یا تولیدکنندگان پای کار می‌آیند یا از طرق دیگر کمک‌ها داده می‌شود که در این زمینه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق