اگر ابروهای زیبا و بی‌نقص می‌خواهید این ابزارها را برای اصلاح ابرو تهیه کنید


کمتر کسی را می‌توان یافت که با ابروهایی بی‌نقص و کامل به دنیا آمده باشد و همه ما برای کامل کردن زیبایی چهره به اصلاح ابرو نیاز داریم. اصلاح ابرو بسته به شکل و فرم آن انجام می‌گیرد و برخی افراد ممکن است تنها با برداشتن چند تار موی اضافی ابروهای بی‌نقصی داشته باشند اما […] نوشته اگر ابروهای زیبا و بی‌نقص می‌خواهید این ابزارها را برای اصلاح ابرو...

مهشید ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ ۱۸:۰۰ 13
اگر ابروهای زیبا و بی‌نقص می‌خواهید این ابزارها را برای اصلاح ابرو تهیه کنید
0
اگر ابروهای زیبا و بی‌نقص می‌خواهید این ابزارها را برای اصلاح ابرو تهیه کنید

کمتر کسی را می‌توان یافت که با ابروهایی بی‌نقص و کامل به دنیا آمده باشد و همه ما برای کامل کردن زیبایی چهره به اصلاح ابرو نیاز داریم. اصلاح ابرو بسته به شکل و فرم آن انجام می‌گیرد و برخی افراد ممکن است تنها با برداشتن چند تار موی اضافی ابروهای بی‌نقصی داشته باشند اما برخی دیگر ممکن است به اصلاح ابرو با قیچی و … نیاز پیدا کنند و یا بخواهند با ابزارهای آرایشی مختلف ابروهای خود را زیباتر کنند. برای این کار می‌توان از ابزارهای مختلفی استفاده کرد که ما در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز همه ابزارهایی را که برای اصلاح ابرو نیاز خواهید داشت به شما معرفی خواهیم کرد. شما با تهیه این ابزارها بر اساس نیاز خود می‌توانید اصلاح ابروهای خود را در منزل و به شکل حرفه‌ای انجام دهید و نیازی به مراجعه به سالن‌های زیبایی نداشته باشید.

ضرورت اصلاح ابرو

اصلاح ابرو برای زیبایی بدون آرایش یک امر ضروری است و همه کسانی که می‌خواهند بدون آرایش زیبا باشند باید برای تمیزی و زیبایی ابروهای خود اهمیت قائل باشند. فرم ایده آل برای ابروها در طول تاریخ همیشه دستخوش تغییرات فراوانی شده است و در یک دوره ابروهای پهن و بلند و در دوره‌ای دیگر ابروهای نخ و کمانی مد روز بوده است. به طور مثال در دهه ۹۰ میلادی اگر به خاطر داشته باشید ابروهای نازک زیبا شمرده می‌شدند در داشتن ابروهای پر و پهن یک عیب قلمداد می‌شد در حالی که امروزه هر چه ابروها پرتر و پهن‌تر باشند مد روزتر هستند.

اگر ابروهای زیبا و بی‌نقص می‌خواهید این ابزارها را برای اصلاح ابرو تهیه کنید

اما واقعیت این است که مدل ابروی هر فردی باید با فرم طبیعی ابروها، فرم چهره و چشمان او هماهنگ باشد و پیروی بی چون و چرا از مد ایده خوبی برای انتخاب مدل ابرو نیست. بنابراین اگر شما به طور طبیعی ابروهای نازک و کم مویی دارید و ابروی پر هم به چشمان شما نمی‌آید نباید به هر قیمتی به دنبال پر کردن و تیره کرده ابروهای خود باشید و سعی کنید فرم طبیعی آن را بپذیرید و به همین شکل زیبا باشید. در هر صورت چه ابروهای نازک داشته باشید و چه ابروهای پهن، این ابروها به اصلاح نیاز دارند، موهای اضافی آن باید برداشته شود، موهای بلند و ناهماهنگ باید قیچی شود و همه موها باید در جهت درست و مناسبی حالت بگیرند. برای انجام همه این کارها شما به ابزارهایی نیاز دارید که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهید شد.

موزن ابرو

موزن ابرو وسیله‌ای است که تقریبا مانند ریش تراش عمل می‌کند و یک وسیله دقیق و عالی برای کوتاه کردن موهای بلند و اضافی ابرو است. موزن ابرو یک وسیله برقی است که با باتری یا با جریان برق شهری کار می‌کند و سری‌های مختلفی دارد و هر سری کار مختلفی انجام می‌دهد که شما قبل از به کار بردن این وسیله باید روش درست آن را بدانید. موزن ابرو وسیله‌ای است که همه حتی آقایان هم می‌توانند از آن استفاده کنند و بدون آن که مشخص شود پیرایش ابرو انجام داده‌اند آن‌ها را مرتب‌تر و یکدست‌تر کنند. البته این ابزار بیشتر برای خانم‌هایی مناسب است که موهای ابروهای آن‌ها پرپشت و بلند است و می‌خواهند بدون دردسر و با دقت زیاد در کمترین زمان همه موها را کوتاه و مرتب کنند. یک موزن ابروی مناسب باید قدرت کافی داشته باشد، سری‌های متعددی برای استفاده‌های مختلف داشته باشد و خوش دست باشد تا به راحتی بتوان از آن استفاده کرد.

اگر ابروهای زیبا و بی‌نقص می‌خواهید این ابزارها را برای اصلاح ابرو تهیه کنید

قیچی برای اصلاح ابرو

موزن ابرو قیمت بالایی دارد و همه به آن دسترسی ندارند، از طرف دیگر همیشه نمی‌توان از این وسیله استفاده کرد به خصوص خانم‌هایی که موهای ابروهای آن‌ها ظریف و نازک است نیازی به استفاده از موزن ندارند و با یک قیچی هم می‌توانند موهای نامتناسب ابروهای خود را قیچی کنند. حتی در صورت دسترسی به موزن ابرو نیز داشتن قیچی مخصوص ابرو یک ضرورت است چون گاهی ممکن است تنها یک موی بلند اضافی در میان موهای ابروهای شما رویت شود و هیچ روشی به جز قیچی زدن نتواند این مشکل را حل کند. قیچی ابرو باید خوش دست باشد و شما بتوانید به راحتی آن را در دست بگیرید، تیغه‌های قیچی باید به راحتی باز و بسته شود و به اندازه کافی باریگ و ظریف باشد تا بتوان موهای کوتاه و کوچک را نیز با آن اصلاح کرد.

اگر ابروهای زیبا و بی‌نقص می‌خواهید این ابزارها را برای اصلاح ابرو تهیه کنید

تیغ برای اصلاح ابرو

یکی از روش‌های قدیمی و ساده برای اصلاح ابرو استفاده از تیغ است. تیغ زدن ابروها از گذشته مرسوم بوده است و خانم‌ها در کشورهای مختلف با استفاده از تیغ موهای اضافی ابروهای خود را تراشیده و به آن شکل می‌داده‌اند. اما امروزه تیغ‌های ابرو پیشرفته‌تر و تخصصی‌تر از گذشته شده‌اند و با کمک آن‌ها نه تنها می‌توان موهای ابروها را تیغ زد بلکه امکان اصلاح تمام موهای صورت هم با آن وجود دارد. به طور کلی تیغ ابرو وظیفه تراشیدن موهای ابرو را دارد و نمی‌توان از آن برای قیچی کردن ابرو استفاده کرد پس شما در کنار تیغ ابرو به موزن یا قیچی هم نیاز خواهید داشت. این وسیله بیشتر برای خانم‌هایی مناسب است که موهای ابروهای آن‌ها زیاد ضخیم و تیره نیست چون در این صورت ممکن است جای تیغ زدن روی ابروهای شما باقی بماند که چندان خوشایند نخواهد بود و اگر موهای خیلی تیره‌ای دارید بهتر است از همان موچین کلاسیک خودتان استفاده کنید. توجه داشته باشید که تیغ‌های ابرو در دو نوع ساده و برقی موجود هستند که شما بر حسب نیاز خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب و تهیه کنید.

اگر ابروهای زیبا و بی‌نقص می‌خواهید این ابزارها را برای اصلاح ابرو تهیه کنید اگر ابروهای زیبا و بی‌نقص می‌خواهید این ابزارها را برای اصلاح ابرو تهیه کنید

برس دوطرفه ابرو

وقتی قصد اصلاح ابروهای خود را دارید ابتدا باید همه موها را در یک جهت حالت دهید تا عمل برداشتن موها و قیچی زدن موهای اضافی کاملا درست و دقیق انجام شود در غیر این صورت ممکن است موهای اشتباهی را بردارید و یا قیچی زدن را در جهتی انجام دهید که باعث شود ابروهای شما خالی و نامتقارن به نظر برسد. برای این کار داشتن یک برس ابروی مناسب کاملا ضروری است، یک برس دو طرفه که یک طرف آن برس مویی و یک طرف آن شانه مخصوص ابرو است از ابزارهای ضروری برای اصلاح ابرو و آرایش آن به شمار می‌رود و همه خانم‌ها باید یک عدد از این برس‌ها را در میان برس‌های آرایشی خود داشته باشند. لازم است بدانید که برس کشیدن روزمره ابروها باعث افزایش جریان خون در زیر پوست شده و به مرور زمان ابروها را پرپشت و تقویت می‌کند.

اگر ابروهای زیبا و بی‌نقص می‌خواهید این ابزارها را برای اصلاح ابرو تهیه کنید

موچین

لازم به ذکر نیست که آرایش و اصلاح ابرو بدون استفاده از موچین امکان پذیر نیست. شکل دادن به ابروها بدون برداشتن موهای اضافی کار ساده‌ای نیست و همیشه لازم است که قبل از آرایش ابرو موهای اضافی آن را بردارید. برخی از افراد برای این کار از موم و یا بند انداختن استفاده می‌کنند که اصلا توصیه نمی‌شود چون این کارها به مرور زمان باعث تضعیف موهای ابرو شده و باعث می‌شود ابروهای شما خالی و کم مو شود. استفاده بیش از حد از موچین نیز توصیه نمی‌شود و اگر می‌خواهید همیشه ابروهای زیبایی داشته باشید سعی کنید تا حد ممکن شکل طبیعی آن‌ها را حفظ کنید و تنها موهایی را بردارید که برداشتن آن‌ها واقعا ضروری به نظر می‌رسد. خوشبختانه در حال حاضر نازک کردن ابروها مد روز نیست و به همین دلیل بهتر است استفاده از موچین را به حداقل برسانید تا ابروهایی طبیعی و زیبا داشته باشید.

برس گرد ابرو

در کنار برس تخت ابرو که در موارد قبلی به آن اشاره شد داشتن یک برس گرد ابرو یا همان اسپولی (برسی شبیه به برس داخل ریمل) هم از ابزارهایی است که شما برای اصلاح و آرایش ابرو به آن نیاز دارید. این برس‌ها معمولا در کنار سایه ابرو یا مداد ابرو وجود دارند ولی از آن‌ها می‌توان برای برس زدن عمیق ابروها جهت اصلاح نیز استفاده کرد تا ابروها برای اصلاح و قیچی زدن آماده شوند.

اگر ابروهای زیبا و بی‌نقص می‌خواهید این ابزارها را برای اصلاح ابرو تهیه کنید

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش زیبایی در مجله قرمز شاخه ترفندهای آرایشی مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: Byrdie (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)

کپی شد

دیدگاه ها 0
Subscribe
اعلام کردن به
new follow-up commentsپاسخ های جدید به دیدگاه من

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زیبایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی