عملیات اخیرعلیه ضد انقلاب، آمادگی سپاه را نشان داد


عملیات اخیرعلیه ضد انقلاب، آمادگی سپاه را نشان داد

ارومیه- ایرنا- معاون هماهنگی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عملیات اخیر قرارگاه حمزه سیدالشهداء علیه مقر ضد انقلاب، آماده سپاه را نشان داد.

سردار سرتیپ پاسدار علی اکبر پورجمشیدیان روز دوشنبه در همایش بزرگداشت پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت ارومیه افزود: این عملیات اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی سپاه بر دشمنان و تروریست ها را آشکار کرد.
وی با تاکید بر اینکه پاسداران نظام جمهوری اسلامی ایران همواره برای دفاع از آرمان های انقلاب آماده هستند، ادامه داد: استکبار جهانی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تمام توان خود را با طرح ریزی توطئه های مختلف برای ناکارآمد جلوه دادن انقلاب اسلامی به کار گرفته اما تمام نقشه های آنان با هوشیاری مردم و مسوولان نقش بر آب خواهد شد.
سردار پورجمشیدیان بر استفاده از ظرفیت ها و سرمایه های عظیم داخلی برای حل مشکلات و مسائل مختلف کشور تاکید کرد و با اشاره به ویژگی های ایثارگران افزود: ایثارگران خود را بدهکار انقلاب می دانند و تنها مطالبه آنان فداکاری و جانفشانی در راه اسلام است.
وی با تاکید بر اینکه جامعه ایثارگری باید برای مقابله با دشمنان در تمامی جبهه ها حاضر و ناظر باشند، گفت: تکلیف ایثارگری محدود به زمان و مکان و سن و سال نیست و این مسیر همچنان ادامه دارد.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی نیز در این همایش با اشاره به اینکه دفاع مقدس هویت و اقتدار ملت ایران است، گفت: حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس جهت تروج فرهنگ ایثار و شهادت ضروری است.
سرهنگ جلیل وحیدی افزود: سربازان اسلام در طول جنگ تحمیلی به صورت یکپارچه و متحد در مقابل دشمنان جمهوری اسلامی ایران ایستادند و امروز روحیه ایثار و شهادت این رزمندگان باید به جوانان منتقل شود.
به گزارش ایرنا طی روزهای اخیر مواضع ضد انقلاب و تروریست ها در مناطق مرزی پیرانشهر و شمال عراق زیر آتش توپخانه و موشک های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت و بسیاری از سرکردگان آنان زخمی یا کشته شدند.
3072/8137

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت