گزارش کنسرت محسن ابراهیم زاده


گزارش کنسرت محسن ابراهیم زاده

موسیقی ما – «محسن ابراهیم‌زاده» آخرین اجرای تابستانی خود در تهران را روی صحنه برد. این خواننده جوان شامگاه 16 شهریور به تهیه‌کنندگی «مهدی کرد» در سالن مرکز همایش‌های برج میلاد تهران از دوستداران خود میزبانی کرد. او که این روزها یکی از خوانندگان پرطرفدار است و اجراهای متعددی در تهران و شهرستان‌ها دارد در این برنامه تولدش را هم کنار دوستداران و...

موسیقی ما – «محسن ابراهیم‌زاده» آخرین اجرای تابستانی خود در تهران را روی صحنه برد. این خواننده جوان شامگاه 16 شهریور به تهیه‌کنندگی «مهدی کرد» در سالن مرکز همایش‌های برج میلاد تهران از دوستداران خود میزبانی کرد. او که این روزها یکی از خوانندگان پرطرفدار است و اجراهای متعددی در تهران و شهرستان‌ها دارد در این برنامه تولدش را هم کنار دوستداران و مهمانانش جشن گرفت. اواسط این کنسرت و در حین اجرای قطعه «دونه دونه» که از کارهای محبوب این روزهای محسن ابراهیم‌زاده است کیک تولد او توسط یک سیلورمن روی صحنه آورده شد که در این لحظه نوازندگان ارکستر با قطع اجرای دونه دونه، ملودی تولد مبارک را نواختند.
 
در پشت صحنه کنسرت هم جمعی از طرفداران محسن ابراهیم‌زاده با هماهنگی عوامل اجرایی هدایای خود را به این خواننده تقدیم کردند و بخش دیگری از جشن تولد هم در پشت صحنه اجرا شد. محسن ابراهیم‌زاده در بیست و دومین سانس کنسرت‌هایش میزبان حمید هیراد، میثم ابراهیمی، مهدی ماهانی، انوشیروان تربتی، امیرحسین اویسی، ارسلان جعفری و میثم اکبری بود.
 
کارن زیاری (کیبورد)، سیاوش کریمی‌نژاد (درامز)، مجید ترکاشوند (ساکسوفون)، فارق آزادیان (باقلاما)، آرمان تیرماهی (گیتاربیس)، حسام متولی (پرکاشن)، امید مولودی (گیتار الکتریک) و فرشید حکیمی (کیبورد) اعضای ارکستر محسن ابراهیم‌زاده به رهبری رضا لمعانی بودند.
 
در ادامه می‌توانید عکس‌های سعید عبداللهی و مرتضی قربانی از این کنسرت و همچنین گزارش ویدئویی برنامه که به کارگردانی سعید عبداللهی تهیه شده است را ببینید و دانلود کنید.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اثری از:
محسن ابراهیم زاده
کارگردان:
سعید عبداللهی
تهیه کننده:
سایت موسیقی ما
تصویر:
فراز فتحی
تدوین‌گر:
فراز فتحی
شهریور 1397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موسیقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال ابجد پایان سال 1402 + فیلم